اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

«هادی مهرانی» تنها یک مصداق از چهره بی‌نقاب اصلاحات/ متهمی که فرار کرد و وثیقه ای که دامان وکیل مدافع را گرفت!

«هادی مهرانی» تنها یک مصداق از چهره بی‌نقاب اصلاحات/ متهمی که فرار کرد و وثیقه ای که دامان وکیل مدافع را گرفت!
«هادی مهرانی»، تنها یک مصداق و یک چهره بی‌نقاب از ذهنیت و تفکر رایج در حلقه‌ها و محافل جریان موسوم به «اصلاح‌طلب» است که به نام مردم سناریوی پناهندگی را دنبال می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همواره «وطن‌فروشی» با ادبیات توهین‌آمیز به جمهوری اسلامی برای دریافت پناهندگی وجود داشته است. بررسی سابقه افراد پناهنده به کشورهای غربی نشان می‌دهد که این افراد پیش از پناهندگی، توهین، تمسخر، ادبیات سخیف و ضدانقلاب پسند را دستور کار قرار داده و بعد از مدتی از کشور فرار می‌کنند.

رسانه‌هایی چون بی‌بی‌سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا و... همه پر از افرادی است که با همین ترفند پناهندگی دریافت کرده‌اند. کاسبانی که با وطن‌فروشی، به کشورهایی مثل انگلیس، آمریکا، فرانسه و... پناهنده می‌شوند.

نکته جالب‌توجه و وجه مشترک تمام این افراد این است که برای مهیاکردن شرایط پناهندگی، خود را در قالب مدافع مردم جا زده و شروع به لجن پراکنی می‌کنند. درواقع برای این افراد نشر اکاذیب و بازداشت احتمالی، یک مزیت محسوب می‌شود. حال بررسی‌ها نشان می‌دهد که افرادی که خود را وابسته به جریان «اصلاح‌طلب» می‌دانند، نقش پررنگ‌تری در نشر اکاذیب برای دریافت پناهندگی دارند.

افرادی چون «مزدک میرزایی»، «مسیح علی نژاد»، «محمد مساعد» و اکنون نیز «هادی مهرانی» اصلاح‌طلبانی هستند که با نشر اکاذیب، مجوز پناهندگی غرب را دریافت کردند تا در آن‌سوی مرزها وطن‌فروشی خود را ادامه دهند.

اما ماجرای خیانت هادی مهرانی به افراد نزدیک خود جالب توجه است. طی روزهای اخیر اظهارات وکیل مدافعه هادی مهرانی، «مدیرمسوول پایگاه خبری جانبازان اصلاح‌طلب» در فضای مجازی واکنش های بسیاری را به دنبال داشته است.

علی مجتهدزاده، وکیل این متهم فراری در تازه ترین اظهارات خود در فضای مجازی گفته است: «امروز پیامک توقیف حساب های بانکی برایم آمد توقیفی که به واسطه ضبط وجه الکفاله 500 میلیون تومانی بابت کفالت از هادی مهرانی صاحب کانال خبری جانبازان اصلاح طلب بود، اگر برای کسب پناهندگی متواری نشده بود آزادی مشروطش بابت 10 ماه حبس پذیرفته می شد»!

این اظهارات وکیل مدافعه هادی مهرانی در حالی مطرح است که وی در پاسخ به واکنش کاربران فضای مجازی گفته است که در حال حاضر در ایران نیست البته این مدیر تلگرامی متخلف این را هم گفته که در ترکیه هم به سر نمی برد به نظر می رسد وی در فرصتی مناسب مقدمات پناهندگی خود را فراهم کرده و در حال حاضر از کشور متواری است.

براساس این گزارش بسیاری از کاربران فضای مجازی به متواری شدن او واکنش تند نشان داده و این رفتار را که وی از اعتماد وکیل مدافعش سوء استفاده کرده و از کشور متواری شده است را رفتاری غیر اخلاقی عنوان کردند.

وی که خود را «با افتخار اصلاح‌طلب» می خواند در دولت حسن روجانی آزادانه در فضای مجازی می چرخید و محتواهایی هتاکانه و تمسخرآمیز و حتی جنسی منتشر می کرد.

اما آنچه بیش از همه درباره این متهم فراری مورد توجه قرار دارد این است که فعالیت های وی می تواند به شناخت فضای عمومی ذهنیت وابستگان به جریان اصلاحات نسبت به نظام، ارزش‌های رسمی آن و حتی اعتقادات و باورهای مذهبی کمک کند.

«هادی مهرانی»، تنها یک مصداق و یک چهره بی‌نقاب از ذهنیت و تفکر رایج در حلقه‌ها و محافل جریان موسوم به «اصلاح‌طلب» است.

این جریان و وابستگان آن همواره با پوشش دفاع از مردم، حقوق بشر، آزادی بیان و مواردی این چنینی جریانی را به سمت خود جذب کرده تا به پایگاه اجتماعی برسند اما سوابق رفتاری آنها نشان داده که در بزنگاه های تاریخی سناریوی وطن فروشی را اجرا کرده و دست به پناهندگی را به عنوان راهکار فرار از مهلکه انتخاب می کنند.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه