در قالب یک پیام تسلیت؛
حاتمیکیا برای طالبزاده نوشت؛ نادر بود در سلوک عارفانه و مومنانه
ابراهیم حاتمیکیا کارگردان سینما درگذشت نادر طالبزاده را تسلیت گفت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم حاتمیکیا کارگردان سینما در پیامی درگذشت نادر طالبزاده کارگردان و مجری باسابقه تلویزیون را تسلیت گفت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,در این پیام آمده است:
,«یالطیف
,نادرترین یار.
,حاج نادر طالب زاده از میان یاران رفت.
,نادر طالب زاده، نادرترین شخصیتی بود که در حوزه هنر سینما میشناختم.
,نادر بود در چهره پرنفوذ و مهربانش.
,نادر بود در اصرار و ایمان به آنچه معتقد بود و با همه وجود آن را در رسانه و هنر بهکار میبست.
,نادر بود در زیست غریبش در سرزمین غرب.
,نادر بود در سلوک عارفانه و مومنانه.
,نادر بود و بعید می دانم کسی بتواند جای خالی او را پر کند.
,خدایش او را با اولیاء محشور کند.»
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه