بازیکن سابق تراکتور راهی پرتغال شد

بازیکن سابق تراکتور راهی پرتغال شد
بازیکن سابق رده‌های پایه تراکتور به تیم دسته سومی در کشور پرتغال پیوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، علی مبارکی، بازیکن سابق رده‌های پایه تراکتور که اصلیت مشهدی دارد، با عقد قراردادی به تیم «ب» اسپورتینگ لیسبون در لیگ دسته سوم پرتغال پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

این بازیکن فصل گذشته در تیم آلیانس باکو در جمهوری آذربایجان بازی می‌کرد که مورد توجه اسپورتینگ قرار گرفته و با قرارداد دو ساله‌ راهی این تیم پرتغالی شد.

,

مبارکی سابقه حضور در تیم‌های سپاهان، ملوان و همچنین تیم‌های پایه ملی فوتبال کشورمان را هم در کارنامه خود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه