لیگ برتر فوتبال| نساجی – تراکتور برگزار نمیشود/ ارجاع پرونده به کمیته انضباطی
پرونده مسابقه دو تیم نساجی و تراکتور از هفته پایانی لیگ برتر به کمیته انضباطی ارجاع شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، دیدار دو تیم نساجی و تراکتور از هفته سیام لیگ برتر به دلیل اعلام نشدن ورزشگاه از سوی میزبان برگزار نشد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,به این ترتیب پرونده این مسابقه جهت تعیین تکلیف به کمیته انضباطی ارجاع میشود.
,انتهای پیام/
,]
ارسال دیدگاه