لیگ برتر فوتبال| نساجی – تراکتور برگزار نمی‌شود/ ارجاع پرونده به کمیته انضباطی

لیگ برتر فوتبال| نساجی – تراکتور برگزار نمی‌شود/ ارجاع پرونده به کمیته انضباطی
پرونده مسابقه دو تیم نساجی و تراکتور از هفته پایانی لیگ برتر به کمیته انضباطی ارجاع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، دیدار دو تیم نساجی و تراکتور از هفته سی‌ام لیگ برتر به دلیل اعلام نشدن ورزشگاه از سوی میزبان برگزار نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به این ترتیب پرونده این مسابقه جهت تعیین تکلیف به کمیته انضباطی ارجاع می‌شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه