با ماموریت نظارت بر نحوه صرف منابع؛

قربانزاده، رییس کمیته مصارف پرسپولیس و استقلال شد

قربانزاده، رییس کمیته مصارف پرسپولیس و استقلال شد
با هماهنگی دو‌ وزیر اقتصاد و ورزش، کمیته مصارف دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، پس از عرضه اولیه سهام پرسپولیس و استقلال و با جذب مبالغی که در آینده رو به افزایش خواهد بود، حسین قربانزاده ریس سازمان خصوصی سازی به عنوان رییس کمیته مصارف هر دو‌ باشگاه انتخاب شد.

همچنین مدیرعامل و معاون اقتصادی و ذیحسابی هر باشگاه به همراه یک نماینده وزارت ورزش (معاون قهرمانی وزیر) اعضای این کمیته را تشکیل می دهند.

پیرو بورسی شدن دو باشگاه در پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۰، و مشارکت مردم در افزایش سرمایه از محل صرف سهام این دو باشگاه، رقمی حدود هفت هزار و صد میلیارد ریال معادل ۱۰ درصد ارزش روز هر باشگاه جذب شد و برای هزینه کرد این مبالغ، کمیته مصارفی تشکیل شده تا بر مصارف این منابع نظارت کند.

کمیته مصارف هر باشگاه جداگانه تشکیل می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه