اخبار داغ

امام جمعه کاشمر:

معترضان باید در چارچوب قانون حرف خود را بیان کنند/ اگر افرادی بخواهد امنیت کشور را به بازی بگیرند دیگر احترامی نخواهند داشت

معترضان باید در چارچوب قانون حرف خود را بیان کنند/ اگر افرادی بخواهد امنیت کشور را به بازی بگیرند دیگر احترامی نخواهند داشت
حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه معترضان باید در چارچوب قانون حرف خود را بیان کنند، گفت: اگر استادی کلاس خود را تعطیل کند، بازاری مغازه خود را ببندد و هر اغتشاشگری که بخواهد به خیابان بیاید بداند که در زمین دشمن بازی می کند و از مردم سیلی محکمی خواهند خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام جواد طاهری، امام جمعه کاشمر شب گذشته در اجتماع یاوران انقلاب که به مناسبت گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی شیراز در پارک شهید عسکری (پارک کودک) کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: ایران کانون آزادیخواه در منطقه بلکه جهان است و عربستان و آل سعود، ایران را مانع خود می بیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه دروغگویان در چند وقت اخیر هزاران دروغ را در رسانه های خود پخش کردند تا با حیثیت ایران اسلامی بازی کنند ولی باید بدانند که این ملت هوشیار و بیدار است، خاطرنشان کرد: ایران در زمانی که سیم خاردار نداشت اجازه نداد یک وجب از این خاک به دست دشمن بیفتد.

,

امام جمعه کاشمر در ادامه تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب که نمک بر زخم اقتصادی ملت ایران می پاشند بدانند که جمعیتی که در راهپیمایی شرکت کردند مردمی هستند که اکثر آنها مشکلات اقتصادی دارند ولی باز هم در صحنه هستند و اعلام می کنند که همچنان پای این نظام و انقلاب ایستاده اند.

,

وی اذعان کرد: تمام افرادی که به نحوی باعث سوء استفاده دشمن شد بدانند که روز گذشته بعد از راهپیمایی با شکوه نمازگزاران در تمام نقاط کشور دیگر رأفت اسلامی تمام شد و هر استادی بخواهد کلاس درس را تعطیل کند، هر بازاری بخواهد مغازه اش را تعطیل کند و هر اغتشاشگری که بخواهد به خیابان بیاید در زمین دشمن بازی می کند و از مردم سیلی محکمی خواهند خورد.

,

حجت الاسلام طاهری همچنین ادامه داد: بانوان در اجتماع پرشور حضور دارند تا اعلام کنند که خطوط قرمز شرعی و اخلاقی باید رعایت شود در غیر اینصورت اگر افرادی بخواهند با دین بازی کنند دنیا را روی سر آنها خراب خواهیم کرد.

,

وی با بیان اینکه معترضان باید در چارچوب قانون حرف خود را بیان کنند، عنوان کرد: اگر افرادی بخواهد امنیت این کشور را به بازی بگیرند و به خیابان بیاییند دیگر احترامی نخواهند داشت و با افرادی که دست به تخریب اموال عمومی می زنند و به ارکان نظام توهین و حمله می کنند نه تنها مذاکره نخواهیم کرد بلکه بازداشت و محاکمه خواهد شد.

,

امام جمعه کاشمر با بیان اینکه هر فردی که بخواهد داغ مردم را بیشتر کند و اقتصاد مردم را مورد حمله قرار دهد بداند او در اختیار دشمن است، تشریح کرد: دیگر اجازه نمی دهیم که خون عزیزانمان در زیارتگاه ریخته شود و اگر اغتشاشگر بخواهد به خیابان بیاید به منزله دشمنی تلقی خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه