اخبار داغ

تورنمنت فوتسال بانوان کافا ۲۰۲۳_ازبکستان

سلیمانی: شناخت خوبی از قرقیزستان داشتیم/مقابل ازبکستان بازی راحتی نداریم

سلیمانی: شناخت خوبی از قرقیزستان داشتیم/مقابل ازبکستان بازی راحتی نداریم
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از پیروزی تیمش برابر قرقیزستان گفت: این تیم را به‌خوبی آنالیز کرده و نقاط ضعف و قدرت شان را می دانستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره مسابقه شاگردانش برابر قرقیزستان گفت: ما تمام این بازیکنان را یک به یک آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت شان را به ملی‌پوشان گوشزد کرده بودیم. در طول بازی شاهد مسابقه پایاپای بوده و دیدیم که قرقیزستان بسیار فیزیکی و پرتنش بازی می کرد.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه فرصت زیادی برای برگزاری تمرینات نداشتیم از بازیکنان خواسته بودم تمام تمرکزشان را برای این دیدار بگذارند. در جلسه آنالیز فنی که با ملی پوشان برگزار کردیم به آنها گفته بودم که ایرادات و نقاط قوت این تیم کجاست. بازیکنان موبه‌مو نکات فنی را که به آنها گوشزد کرده بودیم را اجرا کرده و خوشبختانه پیروز میدان شدیم این بازی برای ما تموم شده و به فکر بازی فردا مقابل تاجیکستان هستیم.

سلیمانی در پایان گفت: در این تورنمنت با بازیکنان جوان و با تجربه امدیم. در روز اخر به دلیل بیماری مادر فرزانه توسلی، ایشان را همراه نداریم و امروز هم مهدی پور نمایش خوبی را داشت. همه بازیکنان همدل هستند و سعی ما بر این است که بهترین بازیها را به نمایش بگذاریم. بازیکنان جوان ما در این دیدار بیشتر بازی کردند و با تجربه ها کمک حالشان بودند تا دیدار ایران و قرقیزستان ۵ بر صفر به پایان برسد. برای هر دیدار برنامه ریزی کردیم. ازبکستان فیزیکی بازی می کند و بازی آسانی مقابل این تیم نداریم

  • برچسب ها

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه