اخبار داغ

آلومینیوم 3 – نفت آبادان 1؛ ذوب‌آهن 1 – تراکتور 3؛ پیکان 1 – مس کرمان صفر؛ گل گهر 2 – مس رفسنجان 2؛ نفت مسجدسلیمان صفر – هوادار صفر؛

لیگ برتر فوتبال| آلوز ساخت، اسدی نواخت/ برای آلومینیوم یک نیمه کافی بود/ جذاب مثل دربی کرمان

لیگ برتر فوتبال| آلوز ساخت، اسدی نواخت/ برای آلومینیوم یک نیمه کافی بود/ جذاب مثل دربی کرمان
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 6 بازی در شهرهای مختلف ایران دنبال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز دوم هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 6 بازی در شهرهای مختلف ایران دنبال شد.

در اراک آلومینیوم میزبان نفت آبادان بود و در همان نیمه نخست کار را تمام کرد. آنها 3 گل به ثمر رساندند تا با برتری مطلق به رختکن بروند. نفت آبادان در نیمه دوم فقط یکی از گلها را جبران کرد.
آلومینیوم 3
گل: محمدرضا آزادی (۲۴، پنالتی و ۸۳) و هانسل زاپاتا (۱+۴۵)

نفت آبادان 1
گل: میثم تهیدست (۵۵)


در فولادشهر ذوب آهن میزبان تراکتور بود و میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و با درخشش اسدی و دبل او برنده به رختکن رفت و میزبان فقط اختلاف را کم کرد. در نیمه دوم آتشبازی اسدی ادامه یافت تا او با گل سوم هت تریک کرده و تراکتور را به یک برد شیرین برساند.
ذوب‌آهن 1
گل: محمدرضا سلیمانی (39، پنالتی)

تراکتور 3
گل: رضا اسدی (30، 45+9 و 63)


پیکان که با یک خرید جالب و عجیب در آخرین لحظات پنجره نقل و انتقالات زمستانی خودنمایی کرده بود، در تهران مس را شکست داد تا 3 امتیاز شیرین را به جیب بزند.
پیکان 1
گل: غلامرضا ثابت ایمانی (۶۷،  پنالتی)

مس کرمان صفر
گل:-


در سیرجان، گل گهر در دربی کرمان میزبان مس رفسنجان بود. مس رفسنجان بازی را بهتر آغاز کرد و با برتری دوگله به رختکن رفت اما در نیمه دوم گل گهر کامبک زد و در ثانیه های پایانی گل تساوی را به ثمر رساند تا دو تیم در یک بازی جذاب امتیازات را تقسیم کنند.
گل گهر 2
گل: امین قاسمی نژاد (53، پنالتی)، آرمین سهرابیان (دقیقه 90+3)

مس رفسنجان 2
گل: میثم تیموری (38)، محسن آذرباد (دقیقه 42)


در مسجدسلیمان، نفت با مربی جدیدش به مصاف هوادار رفت. تقابل عنایتی با تیم سابق از جذابیت های ویژه این بازی بود. در هر دو نیمه اتفاق خاصی رخ نداد تا ئ. تیم امتیازات را تقسیم کنند و نفت مسجدسلیمان بعد از هفته عها با سرمربی جدید خود امتیاز بگیرد.
نفت مسجدسلیمان صفر
گل:-

هوادار صفر
گل:-

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه