اخبار داغ

طلسم‌شکنی در چهارمین سال؛

پیروزی پورتو در فینال لیگ کاپ؛ جام پنجم برای مهدی طارمی!

پیروزی پورتو در فینال لیگ کاپ؛ جام پنجم برای مهدی طارمی!
ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو به همراه اژدهایان به عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ کاپ فوتبال پرتغال دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم فوتبال پورتو شب گذشته در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ کاپ پرتغال مقابل تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون قرار گرفت و با برتری ۲ بر صفر در استادیوم لیبریا، به عنوان قهرمانی در این تورنمنت دست یافت.

طارمی در لحظات پایانی نیمه اول یک شوت هم به سمت دروازه اسپورتینگ زد که گلر این تیم آن را مهار کرد و در ادامه نیز پورتو خوش‌شانس بود که دو حمله جدی و ضربات پیاپی بازیکنان حریف به تیرک دروازه اصابت کرد و تبدیل به گل نشد.

ستاره ایرانی پورتو که پیش از این دو گل در رقابت‌های لیگ‌کاپ پرتغال به ثمر رسانده و انگیزه زیادی برای تکرار گلزنی در بازی فینال داشت، در دقیقه ۶۴ هم روی توپ بلند قصد داشت با ضربه سر دروازه اسپورتینگ را باز کند که بازهم آدان به راحتی توپ را دراختیار گرفت.

تیم فوتبال پورتو که از فصل ۰۸-۲۰۰۷ و تاسیس رقابت‌های لیگ‌کاپ پرتغال حتی یکبار هم موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده بود، در حضور ۴+۹۰ دقیقه‌ای طارمی و پیروزی ۲ بر صفر مقابل  اسپورتینگ لیسبون توانست برای نخستین بار در تاریخ خود به این مهم دست پیدا کند.

مهدی طارمی که طی پنج مسابقه اخیرشان در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ‌کاپ پرتغال فقط یکبار مقابل فامالیسائو گلزنی کرده بود، در دیدار فینال برابر اسپورتینگ هم نتوانست این کار را انجام دهد، اما با این وجود توانست به نخستین قهرمانی خود در لیگ‌کاپ برسد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه