اخبار داغ

سازمان وان چمپیونشیپ| برتری دو فایتر ایران در هفته دوم

سازمان وان چمپیونشیپ| برتری دو فایتر ایران در هفته دوم
دو فایتر ایرانی در مسابقاتFriday Fights 2 سازمان وان چمپیونشیپ در بانکوک تایلند پیروز شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرش مردانی و محمد سیاسرانی دو فایتر ایرانی در دومین رویداد از سری مبارزات هفتگی سازمان وان چمپیونشیپ که هر هفته در ورزشگاه بوکس "لومپین" بانکوک تایلند برگزار می شود، مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

سیاسرانی 20 ساله در موی‌تای سبک وزن، "پی‌کی سائنچای" را شکست داد. او پس از یک راند کند، ریتم سریعتری در راند دوم پیدا کرد و از طریق ضد حملات هوشمندانه به ترکیب مشت و زانو، ضربات شدیدی را به مبارز تایلندی وارد کرد. در راند سوم، دو مبارز تهاجمی شروع کردند، اما سیاسرانی به خوبی دفاع کرد و با مشت‌های محکم و زانو به حریف خود پاسخ داد که همین امر باعث شد وی در پایان با رای داوران به برتری دست پیدا کند.

آرش مردانی دیگر مبارز ایرانی نیز با "هری گرچ" استرالیایی در مسابقات MMA پیکار کرد. مردانی در دو راند اول، ضربات محکمی را به حریف خود زد و باعث شد، مبارز استرالیایی چندین بار به زمین بیفتد. این بازیکن استرالیایی در اواسط راند دوم به دلیل عدم فعالیت خود کارت زرد دریافت کرد.

در دور سوم و آخر هر دو نفر باز هم به دلیل انفعال کارت زرد گرفتند. مردانی فعالیت خود را بیشتر کرد و با مشت‌های سنگین به حریف حمله کرد. با این حال "گرچ" در راند سوم مجددا کم کار بود و داور را مجبور کرد تا دو دقیقه مانده به پایان مسابقه به دلیل عدم فعالیت؛ به او کارت قرمز بدهد. در نتیجه، مردانی این بازی را برد و نخستین پیروزی حرفه ای خود را جشن گرفت.

هفته گذشته، در Friday Fights 1 سازمان وان چمپینشیپ، دو ایرانی نیز حضور داشتند که در آن محمد صادقی مقابل "آنجلوس جیاکومیس" به برتری دست یافت و کیوان سلیمانی رقابت را به "جاش هیل" واگذار کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه