اخبار داغ

مراسم رونمایی از دیجیتال‌کارت تکواندو برگزار شد

ساعی: تیم یا فرد برای اعزام، باید مجوز شورا را داشته باشند

ساعی: تیم یا فرد برای اعزام، باید مجوز شورا را داشته باشند
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: باشگاهی اگر اسپانسر مشخص داشته باشد، مجوز می‌دهیم و کارهای شورای برون‌مرزی را انجام می‌دهیم و باید مجوز شورا باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آئین رونمایی از دیجیتال‌کارت احراز هویت فدراسیون تکواندو (فردا کارت) صبح امروز (دوشنبه - ۱۰ بهمن‌ماه) با حضور هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو و نمایندگان فردا بانک در محل سالن جلسات این فدراسیون برگزار شد.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در ابتدای نشست اظهار داشت: در این روز مبارک افتتاح دیجیتال کارت را برای خانواده یک میلیون نفری‌مان داریم. از رجایی‌پور مدیرعامل فردابانک و گلشنی مدیرعامل آرمان گستر متشکرم. فکر می‌کنم بعد از فوتبال دومین فدراسیونی هستیم که جمعیت بالایی داریم و اطلاعات را طبقه‌بندی کرده‌ایم و در این کارت خواهیم داشت. خیلی‌ها هم هستند که در بانک اطلاعاتی نیستند و ثبت نشده‌اند. این اتفاق دیجیتال‌کارت باعث ورود این عزیزان می‌شود چون بحث‌های تکواندویی را با بحث‌های اعتباری پوشش می‌دهد.

وی در ادامه درباره جزئیات این کار گفت: ارسال احکام کاغذی از ما انرژی زیادی می‌گرفت اما الان استعلام آنی و در دسترس داریم که می‌توانیم تعداد بیمه‌شدگان را هم با این کارت داشته باشیم. پروفایل آنلاین و اختصاصی برای تمام اعضا، کنترل تردد خانواده تکواندو، استعلام آنی نتایج آزمون‌ها و دوره‌ها، ایجاد بستر اطلاع‌رسانی و ارتباط مستقیم از طریق صندوق تا پیام شخصی هم بتوانیم بدهیم از اهم این موارد هستند. موارد خدمات بانکی هم درنظر گرفته شده‌اند.

ساعی با اشاره به مزایای این کارت ها بیان کرد: ارسال کارت‌ها برای خانواده تکواندو مجانی است اما عضویتش هزینه‌هایی دارد و یک بار عضویت دارد، نه سالیانه. افتتاح حساب هم آنلاین است. این تفاهم برد - برد است و می‌توانو برای ۲ طرف خوب باشد. اگر تغییر مدیریت در فدراسیون و بانک اتفاق رخ بدهد، باز هم باید تداوم داشته باشد چون به نفع ماست. خدمات ما به خانواده تکواندو روزبه‌روز افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید برانتفاع فدراسیون از این کارت ها گفت: بخشی از منافع ما در این دیجیتال‌کارت، بر اثر تراکنش‌هاست. الان صدور کارت‌های مختلف و احکام دیگر حذف شده و هزینه مالی و زمانی را کاهش می‌دهد. الان همه کارها با همین کارت پیش می‌رود و همیشه همراه تکواندوکاران هست. کارت بانکی متصل به شتاب هم هست و افراد را به استفاده از این کارت راغب‌تر می‌کند. برگشت هزینه‌ها و امتیازات را در این کارت خواهیم داشت و شاید خیلی‌ها که تکواندوکار هم نیستند، بخواهند عضوش باشند.

رئیس فدراسیون درباره اعزام ورزشکاران با هزینه‌های شخصی به مسابقات تاکید داشت: قبلا یک سری افراد با فدراسیون هماهنگ می کردند و ورزشکار را با هزینه شخصی اعزام می کردند اما این دوره اجازه ندادیم و گفتیم که باید اسپانسر داشته باشید. یک یا ۲ باشگاه گفتند اسپانسر داریم اما قبل از اعزام، شکایتی برای‌شان آمد و اجازه اعزام ندادیم. باشگاهی اگر اسپانسر مشخص داشته باشد، مجوز می‌دهیم و کارهای شورای برون‌مرزی را انجام می‌دهیم. تیم یا فرد برای اعزام، باید مجوز شورا را داشته باشند.

 

خانواده تکواندو را بزرگ می کنیم

گلشنی مدیرعامل آرمان‌گستر به عنوان کارگزار رسمی فدراسیون عنوان داشت: کارهای بزرگی از سال ۹۸ با فدراسیون پیش برده‌ایم و در کرونا اپ تخصصی را ایجاد کردیم. با هم‌فکری و درایت هادی ساعی، همت والایی در این فدراسیون هست که خانواده تکواندو را بزرگ کنیم. می شود این خانواده را به ۲ برابر رساند و تیم فنی فردابانک هم به ما قول‌های خوبی داده. ساعی تا پایان این پروژه یعنی ۱۴۰۴ کنار ماست. دیجیتال‌کارت تکواندو یک معنی بسیار گسترده است و خدمات شخصی‌سازی شده در این بستر داریم. تکواندو اولین فدراسیون دارای بانک اطلاعاتی بوده و امیدواریم شروع ‌کننده مسیر دیجیتالی هم باشد.

وی درباره با خدمات این کارت ها و جزئیات آن گفت: برای خود عضویت هزینه نمی‌گیریم اما برای بسترهای فنی تکواندویی هزینه گرفته می‌شود. برخلاف پروژه‌های دیگر با اجازه ساعی و رجایی‌پور، حین اجرایی شدن از این موضوع آن را رونمایی کردیم. فردابانک کم‌تر از هفته آتی فراخوان صدور کارت‌ها را از سمت فدراسیون می‌دهد و امیدوارم وابستگی به مدیریت نداشته باشیم و شرایط آن‌قدر خوب است که ساری و جاری بماند. روی کارت یک بستر کیو‌آر کد متصل به سامانه فدراسیون داریم و چرخ را اختراع نکرده‌ایم. اپ تکواندو در استورهای اندروید ۱۵۰ هزار دانلود دارد و دریچه‌ای برای این خانواده هم هست. صدور احکام کاغذی یک ماه است که لغو شده و با اسکن کد می‌شود وضعیت حکم دیجیتال را دریافت. یکی از مزایای بستر آنلاین این است؛ اطلاعات ثابت را در این کد و کارت ثبت کردیم و با تغییر در اطلاعات فرد، دیگر کارت عوض نمی‌کنیم و فقط آپدیت پروفایل داریم. شیطنت‌ها در راستای صدور احکام با این اتفاق دیگر حذف شده و امیدوار به توسعه بهینه‌تر هستیم.

 

با ساعی کار کردن سخت است

رجایی‌پور مدیرعامل فردابانک در این نشست بیان داشت: یک نئوبانک هستیم که با چند برند رقیب شروع به حرکت کرده‌ایم. یک پوست‌اندازی از سمت بانک‌ها اتفاق افتاده و خدمات متفاوت و شخصی‌سازی شده دارند. فردابانک از صنعت به بانک ورود کرده و سرویس‌های متنوعی ارائه می‌کند. از همکاری با خانواده بزرگ تکواندو به عنوان اولین رشته خرسندیم و سرویس خاصی را ارائه می‌کنیم. هادی ساعی ذهن خلاقی دارد و با آغوش باز ما و سرویس‌ها را پذیرفت. این فدراسیون تفاوت‌هایی جدی دارد که بزرگ‌ترین آن وفاداری کل خانواده‌اش است.

وی افزود: با ساعی کار کردن سخت است چون تمام فرآیند کاری ما را مطلع بوده و نگران سرویس‌دهی‌هاست. می‌خواهیم سرویس‌های متفاوتی را برای رفاه بیش‌تر تکواندو ارائه کنیم و می‌خواهیم تمام خدمات را در موبایل برسانیم. بر اساس فعالیت و حضورها سرویس‌های متفاوتی مثل تسهیلات، خدمات یکپارچه داخل موبایلی با هزینه‌های کم ارائه می‌کنیم. خدمات رفاهی بیشتری را هم با ظرفیت های‌وب و بانک ایران‌زمین به تکواندوکاران می‌دهیم.

رجایی‌پور در پایان گفت: اگر کارت‌های بانکی اکسپایر شوند، باز هم توسط ما رایگان تعویض می‌شود و حضوری نیست.

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه