اخبار داغ

تمام حریفان اصلی ما در مسابقات ترکیه حضور دارند

کشاورز: تورنمنت ترکیه محک خوبی برای جهانی پاراتکواندو است

کشاورز: تورنمنت ترکیه محک خوبی برای جهانی پاراتکواندو است
سرمربی تیم ملی پاراتکواندو زنان گفت: اردوی خوبی را برگزار کرده ایم و به ترکیه می رویم تا در مسیر کسب سهمیه پارالمپیک امتیاز کسب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، عاطفه کشاورز سرمربی تیم ملی پاراتکواندو زنان کشورمان با اشاره به آخرین وضعیت ملی پوشان پیش از اعزام به رقابت های آزاد ترکیه اظهار داشت: اردوی تیم ملی ۳ هفته قبل جهت حضور در رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی و آزاد آغاز شده. ۲ تورنمنتی که به فاصله 2 روز و با حضور برخی از بهترین های جهان از جمله رقبای اصلی ما برگزار می شود. ضمن اینکه در برخی از اوزان 13، 14 نماینده به رقابت خواهند پرداخت.

او ادامه داد: مطمئنا مسابقات سختی را پیش رو خواهیم داشت اما این رقابت‌ها برای کسب تجربه و همچنین امتیازگیری برای بازیکنان ما بسیار اهمیت دارد. تیم ما اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت ماه سال آینده باید در مسابقات جهانی حضور پیدا کند و این رویداد برای ما بسیار مهم است و دارای 140 امتیاز است. مسابقات ترکیه محک خوبی است که بازیکنان ما بتوانند با حریفان خود به رقابت بپردازند. به هر حال در یکسال گذشته حریفان ما تغییر کرده اند و آن ها هم برنامه ریزی های خود را برای حضور در پارالمپیک پاریس خواهند داشت و هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت.

کشاورز بیان کرد: ما تمام تلاشمان را می کنیم تا بیشترین امتیاز را در مسابقات ترکیه و همچنین رقابت های جهانی که پیش رو داریم به دست آوریم. 2 بازیکن ما برای اولین بار به مسابقات بین الملی اعزام می شوند اما سایر بازیکنان تجربه حضور در میادین بین المللی را دارند. تیم های انگلیس، ازبکستان، مکزیک و تمام کشورهایی که سالها است در پاراتکواندو فعالیت دارند و تجارب زیادی کسب کرده اند در این رقابت ها حضور دارند و این تیم هایی که نام بردم مهم ترین حریفان بازیکنان ما هستند و ما باید عملکرد خوبی مقابل این حریفان داشته باشیم تا بتوانیم امتیاز های لازم را کسب کنیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم ملی از 24 دی ماه در اردو حضور دارند و از اردو خارج نشده اند و اعزام به ترکیه در تاریخ 13 بهمن ماه خواهد بود و پس از بازگشت از مسابقات باید خودمان را برای حضور در رقابت های جهانی آماده کنیم و سپس به این مسابقات اعزام شویم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه