اخبار داغ

سارا عبدالملکی:

پیشرفتمان نشان می‌دهد راه را درست می‌رویم

پیشرفتمان نشان می‌دهد راه را درست می‌رویم
بانوی ملی‌پوش پاراکانو گفت: با تمریناتی و اردوهای خوبی که داریم حتما نتایج درخشانی در مسابقات پیش‌رو کسب خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سارا عبدالملکی در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی درباره تمرینات این روزهایش گفت: بعد از آسیبی که به دیسک گردنم وارد شد بعد از دوماه به تیم برگشتم و تمریناتم را دنبال کردم.
وی ادامه داد: تمرینات را تحت نظر مربیان تیم ملی و سرمربی تیم پدرو سنا و با توجه به آسیبی که دارم، شروع و دنبال کردم. در حال حاضر پیشرفت خیلی خوبی داشتم و توانستم رکورد قبلی خودم را بزنم.
عبدالملکی با اشاره به نوع تمرینات این فصل بیان کرد: بیشتر تمرکزم روی تکنیکم هست، چون از نظر قدرت بدنی توی سطح خوبی قرار دارم. به طور کلی هم در این فصل تمرینات پایه‌ای و استقامتی را انجام می‌دهیم تا با یک تکنیک و اصول درست و آمادگی بدنی مناسب نزدیک به زمان رقابت‌ها، وارد فاز مسابقه‌ای شویم.
وی درباره عملکرد فدراسیون برای برپایی اردوها اظهار کرد: فدراسیون تمام شرایط را برای ما فراهم کرده است. تیم فنی و اجرایی خیلی خوب و یکپارچه با هم همکاری می‌کنند و اردوها هر روز بهتر و با کیفیت‌تر از دیروز برگزار می‌شود و این یعنی پیشرفت یعنی ما راه درست را می‌رویم.
عبدالملکی با اشاره به رقابت‌های پیش‌روی تیم پاراکانو گفت: در حال حاضر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان آماده می‌شویم و هدف بعدی ما بازیهای پارآسیایی است که با این تیم قطعا خوش خواهیم درخشید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه