اخبار داغ

درخشش ۳ کشتی‌گیر ایران در گام نخست؛

کشتی آزاد رنکینگ کرواسی| صعود قاطعانه یزدانی، امامی و اطری به فینال

کشتی آزاد رنکینگ کرواسی| صعود قاطعانه یزدانی، امامی و اطری به فینال
۳ کشتی‌گیر اوزان المپیکی کشورمان به مرحله نهایی رقابت‌های کشتی آزاد رنکینگ کرواسی راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در جریان رقابت‌های کشتی آزاد جام جایزه بزرگ و رنکینگ اتحادیه جهانی کرواسی، امروز ۳ کشتی‌گیر آزادکار کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که هشت نفر حضور دارند، رضا اطری در دور نخست به مصاف شوتا فارتنادزه از گرجستان رفت و به سختی با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی سپس برابر گامزاتگادجی خالیدوف از مجارستان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، یونس امامی دارنده ۲ مدال برنز جهان در دور نخست مقابل کوجیرو شیگا از ژاپن ۱۰ بر یک به برتری رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله نیز به مصاف تیموراز سالکازانوف دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از اسلواکی رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۵ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. امامی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۳  از سد جوزف لاوالی از آمریکا گذشت و راهی نیمه نهایی شد. امامی در این مرحله به مصاف کشتی‌گیر ترک رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ او را شکست داد و به فینال راه یافت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک در دور نخست به مصاف سباستین جزیرزانسکی از لهستان رفت و در مدت زمان ۳ دقیقه و ۳۷ ثانیه با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در دور دوم به مصاف ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۱۱ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. یزدانی در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر از سد مارک هال از آمریکا گذشت و راهی فینال شد. در عین ناباوری زاهید والنسیا که علیرضا کریمی را در جام جهانی شکست داده بود، سنگین از رقیب ژاپنی شکست خورد تا هایاتو ایشیگورو از ژاپن رقیب یزدانی در فینال باشد.

علی سوادکوهی در وزن ۷۹ کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع نیز در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، ۳ نماینده دیگر ایران در این رقابت‌ها هستند که فردا (پنج‌شنبه) به روی تشک خواهند رفت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه