اخبار داغ

VAR از نان شب هم واجب‌تر است؛

رحمتی: بیرانوند از بازی اخراج نمی‌شد؛ پرسپولیس را می‌بردیم!

رحمتی: بیرانوند از بازی اخراج نمی‌شد؛ پرسپولیس را می‌بردیم!
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: اگر بیرانوند اخراج نمی‌شد قطعاً ما برنده دیدار با پرسپولیس می‌شدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم در نشست خبری بعد از دیدار تیمش برابر پرسپولیس که به نتیجه تساوی بدون گل انجامید، اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. تا زمانی که پرسپولیس ۱۰ نفره نشده بود، هدف‌مان مشخص بود. در هفته گذشته روی پرسپولیس کار کرده بودیم و از لحاظ روانی هم بچه‌ها آماده بودند، ولی از زمانی که پرسپولیس ۱۰ نفره شد شرایط تغییر کرد. صحنه اخراج را ندیدم و می‌گفتند که آن توپ آفساید بوده است و بیرانوند نباید اخراج می‌شد، ولی بازی تحت تأثیر این اخراج قرار گرفت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نیمه دوم را خوب شروع نکردیم و خواستیم بازی را به نفع خودمان پیش ببریم که این اتفاق رخ نداد و بازی را از دست دادیم و فشاری که باید ایجاد می‌کردیم را نکردیم. پرسپولیس تیم بزرگی است که کادر و بازیکنان خوبی دارد. فکر می‌کنم اگر ۱۱ به ۱۱ بازی می‌کردیم مطمئناً ما برنده این بازی بودیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم یادآور شد: وقتی تیمی ۱۰ نفره می‌شود، ‌عملاً انگیزه آن تیم بیشتر می‌شود. پرسپولیس از حمایت هوادارانش هم بهره می‌برد و به بازیکنان گوشزد کردیم که به دلیل اینکه گفته می‌شد اخراج آفساید بود، به بازیکنانی که کارت داشتند تذکر دادیم که با احتیاط کار کنند. همین مسائل باعث شد ما نتوانیم خیلی تهاجمی کار کنیم.

«VAR از نان شب هم برای ما واجب‌تر است و هرچه جلو‌تر می‌رویم کار سخت‌تر می‌شود.»، رحمتی با بیان این جمله تصریح کرد: تیم ما هم در هفته‌های پیش کم از داوری آسیب ندیده است. همه تیم‌ها مسلماً متضرر شده‌اند. مهمترین کاری که فدراسیون باید انجام دهد این است که به جامعه داوری کمک کند. چیزی که به فوتبال ما کمک می‌کند و داوران را از فشار خارج می‌کند آوردن VAR است. البته من صحنه امروز اخراج را واقعاً ندیدم، ولی به کل مجموعه داوری و آقای منصوریان تبریک می‌گویم که تحت تأثیر جو و اعتراضات قرار نگرفتند. چیزی که ما نیاز داریم VAR است چون تنها دلخوشی مردم همین فوتبال است.

وی اضافه کرد: باید از هواداران‌مان تشکر کنم که امروز از اراک به اینجا آمدند و از تیم حمایت کردند. امیدوارم در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیریم تا زحمت آنها را جبران کنیم. دست تک تک آنها را می‌بوسم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه