اخبار داغ

رئیس انجمن تالاسمی ایران:

۴۷ درصد بیماران تالاسمی از بیمه سلامت خدمات دریافت می‌کنند

۴۷ درصد بیماران تالاسمی از بیمه سلامت خدمات دریافت می‌کنند
رئیس انجمن تالاسمی ایران گفت: در حال حاضر ۲۳ هزار بیمار تالاسمی در کشور زندگی می‌کنند که حدود ۴۷ درصد آنها از بیمه سلامت خدمات دریافت می‌ کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یونس عرب رئیس انجمن تالاسمی ایران، با اشاره به برنامه ریزی های سازمان بیمه سلامت برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران خاص از جمله مبتلایان به تالاسمی، افزود: ارائه خدمات به این گروه از بیماران در گذشته نیز وجود داشته و بیماران مبتلا به تالاسمی در سال ۷۶ اولین گروه از بیمارانی بودند که در گروه بیماران خاص قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت در تمامی مقاطع با پوشش‌های بیمه‌ای از بیماران مبتلا به تالاسمی حمایت کرده است، ادامه داد: خوشبختانه غربالگری این بیماران تاکنون موفق بوده است، ضمن اینکه نیازهای این بیماران با افزایش سن تغییر کرده و بدون شک خدمات بیشتری در قالب بسته‌های خدمتی باید به مبتلایان به تالاسمی ارائه شود.

عرب با تاکید بر اینکه بیمه‌ها باید در بحث پیشگیری نیز اقدامات به روزتری را انجام دهند، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۳ هزار بیمار تالاسمی در کشور زندگی می‌کنند که حدود ۴۷ درصد آنها از بیمه سلامت خدمات دریافت می‌کنند، لذا لازم است از تعامل و همکاری این سازمان با انجمن تالاسمی قدردانی شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه