اخبار داغ

دل‌نوشته رضا نجاتی همزمان با اکران «بعد از رفتن» در خانه رسانه جشنواره فیلم فجر 41؛

شرح تمام سال‌هایی که به چنگ و دندان کشیدمش

شرح تمام سال‌هایی که به چنگ و دندان کشیدمش
رضا نجاتی کارگردان فیلم سینمایی «بعد از رفتن» همزمان با اکران این اثر در خانه رسانه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دل نوشته ای نگارش کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا نجاتی کارگردان فیلم سینمایی «بعد از رفتن» همزمان با اکران این اثر در خانه رسانه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در دل‌نوشته‌ای به بهانه نمایش این اثر آورده است: «تمام سال‌هایی که برای رسیدن به آرزوهای محال و ممکن به چنگ و دندان کشیدم، خودش را در یک چشم به هم زدن گذراند و شد؛ بعد از رفتن.»
به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در متن کامل دل‌نوشته رضا نجاتی نویسنده و کارگردان فیلم «بعد از رفتن» از تولیدات باشگاه فیلم‌اولی‌های بنیاد سینمایی فارابی در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آمده است: «از یک جایی، دیگر هر آنچه نیست، از تمام ما بیشتر است و دیگر مجالی نیست برای رقصیدن در رویاهای‌مان. تمام سال‌هایی که برای رسیدن به آرزوهای محال و ممکن به چنگ و دندان کشیدم، خودش را در یک چشم به هم زدن گذراند و شد؛ بعد از رفتن.»
چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تا 22 بهمن 1401 در حال برگزاری است. بنیاد سینمایی فارابی با 9 فیلم در این رویداد حضور دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه