اخبار داغ

قطر نشان داد که انتخاب ما نادرست نبوده؛

تاج: اعلام زمان دقیق تعیین سرمربی جدید تیم ملی عملیاتی نیست!

تاج: اعلام زمان دقیق تعیین سرمربی جدید تیم ملی عملیاتی نیست!
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: الان فدراسیون باید دنبال یک سرمربی جدید باشد اما اعلام زمان دقیق تعیین سرمربی جدید تیم ملی عملیاتی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) پیرامون خداحافظی کارلوس کی‌روش از تیم ملی ایران اظهار داشت: فدراسیون کار درستی کرد و از کی‌روش به پاس زحماتی که کشید، تجلیل شد. ۸ سال در کشور کار و نسلی را ایجاد کرد و زحمات گسترده‌ای داشت. خودم معتقدم او زحمت کشید. دوستانی به فدراسیون منتقد بودند که آمدن کی‌روش خیلی مثبت نبود ولی دیدید؛ قطر که دستش برای آوردن یک سرمربی خیلی بزرگ باز است و امکانات مالی و لجستیکی دارد رفتند کی‌روش را آوردند. پس انتخاب فدراسیون نادرست نبود و مسیر درستی را رفت.

وی درباره تصمیم نهایی برای تعیین سرمربی جدید تیم ملی گفت: به هرجهت کی‌روش به آنجا رفت و الان فدراسیون باید دنبال یک سرمربی جدید باشد. این کار هم در حال انجام است ولی اینکه زمان دقیقش را بگویم شاید خیلی عملیاتی نباشد. به دنبال انجام این کار هستیم. هر وقت نهایی شد و هیات رئیسه تصویب کرد، اعلام می‌کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه