اخبار داغ

لیگ برتر والیبال| مراحل پلی‌آف و پلی‌اوت با سیستم ویدئوچک

لیگ برتر والیبال| مراحل پلی‌آف و پلی‌اوت با سیستم ویدئوچک
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مراحل پلی‌آف و پلی‌اوت لیگ برتر مردان با سیستم ویدئوچک برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی سی‌وششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران روز یکشنبه ۲۳ بهمن پس از برگزاری ۲۶ هفته به پایان می‌رسد.

تا پایان هفته بیست‌وچهارم این رقابت‌ها صعود هفت تیم شهداب یزد، لبنیات هراز آمل، پیکان تهران، هورسان رامسر، نیان الکترونیک خراسان و فولاد سیرجان ایرانیان به مرحله پلی‌آف قطعی شده است و در دو هفته باقی مانده این مسابقات تیم‌های صعود کننده برای رتبه بهتر جدول و تیم‌های میانه جدول برای یک سهمیه باقی مانده با هم مسابقه خواهند داد.

مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان از روز یکشنبه ۳۰ بهمن به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌شود تا هشت تیم مدعی در جدال با یکدیگر برای کسب جام سی‌وششم تلاش کنند.

همچنین چهار تیم پائین جدول در مرحله پلی‌اوت لیگ برتر مردان برای تعیین دو تیم سقوط کننده به سری A لیگ دسته یک مردان به مصاف هم می‌روند که دیدارهای این گروه در خانه والیبال تهران به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در راستای استانداردسازی مسابقات و اهمیت دیدارهای مراحل پلی‌آف و پلی‌اوت، سازمان لیگ تصمیم به استفاده از سیستم ویدئوچک در تمامی دیدارهای این مراحل دارد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که فینال لیگ برتر زنان که روز جمعه ۲۱ بهمن برگزار می‌شود و مسابقه دو تیم سایپا تهران و پاس گرگان که ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۳ بهمن (هفته بیست‌وششم) در سالن فدراسیون برگزار می‌شود، نیز ویدئوچک خواهند داشت.

دیدارهای تیم هورسان رامسر با شهرداری ارومیه (هفته بیست‌وپنجم) و لبنیات هراز آمل (هفته بیست‌وششم) نیز همراه با ویدئوچک هستند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه