اخبار داغ

سلطانی: هوگوهای تکواندوی پرزیدنت کاپ کیفیت پائینی داشت

سلطانی: هوگوهای تکواندوی پرزیدنت کاپ کیفیت پائینی داشت
سرمربی تیم ملی پاراتکواندو آقایان گفت: کیفیت هوگوها بسیار پایین بود و باعث شد امتیازات زیادی را از دست بدهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ مرتضی سلطانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در خصوص رقابت های پرزیدنت کاپ ترکیه اظهار داشت: در مسابقات پرزیدنت کاپ و همچنین در مسابقات فجیره، تکواندو ایران توانست مدال های خوبی را کسب کند که باعث خوشحالی خانواده بزرگ این رشته ورزشی شد.

او ادامه داد: سطح مسابقات پرزیدنت کاپ بالا و به نوعی در سطح رقابت های جهانی بود. در تمامی اوزان مهم ترین حریفان بازیکنان تیم ما در این مسابقات حضور داشتند و رقابت های خیلی خوبی را شاهد بودیم. ما بعد از رقابت های نیمه نهایی داوری ها کمی بحث برانگیز شد. مخصوصا در دیدار حامد حق شناس با حریف ترکیه ای که به نظرم داور قضاوت منصفانه ای نداشت. همچنین هوگوهای کارکرده ای به بازیکنان داده بودند که نارضایتی تمام تیم ها را به همراه داشت. از آنجایی که تکنیک بازیکنان تیم ما بسیار بالا است استفاده از این هوگوها بیشترین آسیب را به ما زد.

سلطانی افرود: در بازی حامد حق شناس با حریف ترکیه ای بازیکن ما چندین ضربه وارد کرد اما از این ضربات حتی یک امتیاز هم کسب نشد که این نشان می دهد کیفیت هوگوها بسیار پایین بود که باعث شد در حق بازیکنان ما اجحاف شود.

او ادامه داد: الحمدالله هر ۴ بازیکن ما صاحب مدال شدند و از تمامی کسانی که ما در این راه کمک کردند واقعا تشکر می کنم و امیدوارم با تجربیاتی که از این مسابقات کسب کردیم بتوانیم در مسابقات جهانی عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذاریم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه