اخبار داغ

تنیس جام فیوچرز| اعلام آمادگی ۲۳۳ تنیسور برای حضور در رقابت‌های ایران

تنیس جام فیوچرز| اعلام آمادگی ۲۳۳ تنیسور برای حضور در رقابت‌های ایران
نام نویسی تنیسورهای کشورهای مختلف برای حضور در مسابقات فیوچرز در حالی ادامه دارد که تاکنون ۲۳۳ نفر از کشورهای مختلف اقدام به نام نویسی کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابت‌های فیوچرز بعد از وقفه‌ای ۹ ساله با تلاش‌ها فدراسیون تنیس و حمایت‌های مسوولان ورزش کشور از ۱۳ اسفندماه در جزیره کیش آغاز خواهد شد که تا این لحظه ۲۳۳ تنیسور از ۳۹ کشور برای حضور در این دوره از رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند. کشورهای ایتالیا با ۳۵،‌ ایران با ۲۶،‌ هند ۲۳،‌ روسیه ۱۸، فرانسه ۱۴ و آلمان با ۱۳ تنیسور بیشترین آمار بازیکنان را برای فیوچرز ایران به خود اختصاص داده‌اند. 

از سویی دیگر کشورهای ایتالیا، هند، روسیه، کویت، ترکیه، انگلستان، فرانسه، گرجستان، نیوزلند، چک، مالزی، لهستان، فنلاند، مجارستان، آلمان، اسپانیا، آرژانتین، ساحل عاج، سوئیس، چین‌تایپه، صربستان، بلغارستان، کرواسی، کانادا، چین، بلژیک، پاکستان، ژاپن، آفریقای جنوبی، سوئد، میانمار، سوریه، اوکراین، سودان، ویتنام، دانمارک و بوسنی برای حضور در این مسابقات ثبت‌نام کرده اند.

گفتنی است رقابت‌های تنیس فیوچرز از ۱۳ اسفندماه در جزیره کیش آغاز و طی دو هفته دنبال خواهد شد. فینال هفته اول این مسابقات ۲۱ اسفند و فینال هفته دوم ۲۷ اسفندماه خواهد بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه