اخبار داغ

برنامه های 10 درصدی فدراسیون هندبال برای مربی زن؛

پاکدل: تمدید قرارداد وویوویچ بستگی به مذاکرات و شرایط دارد

پاکدل: تمدید قرارداد وویوویچ بستگی به مذاکرات و شرایط دارد
رئیس فدراسیون هندبال گفت: وویوویچ با توجه به شرایط و ارتباط خوبی که داشتیم، علاقه به همکاری داشت در نهایت همه چیز بستگی به مذاکرات و شرایط دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در حاشیه برگزاری مراسم رونمایی کتاب "سلام پهلوان" در کمیته ملی المپیک، در خصوص زمان برگزاری انتخابات و تایید صلاحیت‌ها اظهار داشت: انتخابات قطعا دهم اسفند ماه برگزار می‌شود اما اطلاعی از تایید صلاحیت‌ها ندارم.

وی در خصوص مذاکره با وسلین برای ادامه همکاری با تیم ملی هندبال گفت: مذاکره با وسلین به زودی و ظرف دو هفته آینده آغاز می‌شود. آخرین صحبت‌ها در لهستان انجام شد و دو طرف روی ادامه همکاری رغبت دارند. خود او هم با توجه به شرایط و ارتباط خوبی که داشتیم، علاقه به همکاری داشت در نهایت همه چیز بستگی به مذاکرات و شرایط دارد. وسلین در آن مقطع می‌گفت زیر فشار بوده اما الان استراحت کرده و مذاکرات را آغاز می‌کنیم.

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص مبلغ مورد نظر وسلین وویوویچ برای تمدید قرارداد تاکید کرد: هنوز به بحث مبلغ نرسیدیم و اگر کلیات حل شود، در مباحث مالی توافق خواهیم داشت.

پاکدل در خصوصی عملکرد محمد سیاوشی، دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان گفت: به محمد سیاوشی تبریک می‌گویم. وی عنوان برترین پنالتی‌گیر جام را به خود  اختصاص داد و این اتفاق بزرگی برای گلر بزرگ و زحمت‌کش ما است. تا جایی که می دانم چند نفر از بازیکنان ما از باشگاه‌های خارجی پیشنهاد دارند ولی چون در لیگ قرارداد دارند، فعلا شدنی نیست. چند نفر از بازیکنان ما و جوانان عملکرد خوبی داشتند و مطمئن هستم پیشنهادهای خوب خواهند داشت.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که حضور مربی خارجی در تیم هندبال زنان چقدر شدنی است، تصریح کرد: برای بزرگسالان به جمع بندی نرسیدیم و فعلا کادر فنی قبلی هستند. بحث حضور مربی خارجی زن زیر 10 درصد است. در دنیا مربیان زن اختلاف سطح فنی زیادی با مربیان مرد دارند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه