اخبار داغ

ادعای عجیب رئیس فدراسیون فوتبال با توجه به خرابی زیرساخت‌ها؛

تاج: می‌توانیم در طبقه دوم ورزشگاه آزادی میزبان بانوان باشیم!

تاج: می‌توانیم در طبقه دوم ورزشگاه آزادی میزبان بانوان باشیم!
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: می‌توان از طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای پذیرایی و حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر فوتبال استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع هیأت استان کردستان اظهار داشت: نبود درآمد پایدار در حمایت از ورزش برای ورزش آسیب‌زاست. شرکت‌هایی همچون پتروشیمی استانی می‌تواند در حمایت از ورزش و به ویژه فوتبال کارساز باشد. نگرش اکثریت مردم کشور به فوتبال مثبت است؛ در آسیا رتبه دوم را داریم و باید برای بهبود آن، وضعیت کنونی را حفظ کنیم و برنامه‌ریزی‌های کلی در کشور برای ایجاد درآمد ثابت برای فوتبال ایجاد کنیم.

وی پیرامون آخرین وضعیت حضور تماشاگران زن در ورزشگاه‌ها عنوان داشت: دلیل عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها به خاطر مخالفت ما با این قضیه نیست، بلکه به دلیل نبود برخی زیرساخت‌های لازم جهت حضور آنان است و به عقیده بنده شاید بتوان از حضور بانوان در ورزشگاه آزادی در تهران بهره برد. می‌توان از طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای پذیرایی و حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر فوتبال استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه بیان داشت: در دنیا تیم‌ها هستند که کارخانه‌ها را اداره می‌کنند ولی این موضوع در ایران برعکس است. اگر باشگاه‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس هم درآمد پایدار نداشته باشند، حتما آسیب می‌بینند. البته در برخی استان‌ها تیم های حاضر در لیگ دسته دو و سه، بیشتر از ظرفیت استان است اما چون کارخانه و حامی مالی دارند، تعداد تیم‌هایشان نیز در لیگ‌ها زیاد است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه