اخبار داغ

برگزاری مراسم اختتامیه با حضور مسئولین

لیگ برتر والیبال نشسته| مس شهر بابک قهرمان شد

لیگ برتر والیبال نشسته| مس شهر بابک قهرمان شد
پرونده بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته با معرفی تیم‌های برتر بسته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مرحله فینال بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته جام ایثار، گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، امروز سه شنبه هجدهم بهمن ماه در باشگاه عقاب بین تیم‌های مس شهر بابک و پالایش نفت آبادان برگزار شد که شاگردان رضایی با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کردند.

تیم‌های پالایش نفت آبادان و ذوب آهن نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

 

مراسم اختتامیه برگزار شد

بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان امروز به پایان رسید. مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان جام ایثار، گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، امروز با حضور امیر سرتیپ خلبان طالب زاده معاون هماهنگ کننده نهاجا، سرهنگ خلبان بیاتانی مدیرعامل باشگاه عقاب نهاجا، دکتر رضا حسینی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، دکتر رحمتی قائم مقام شرکت ملی مس ایران، چوپان مدیرعامل باشگاه نفت آبادان، نگارنده عضو هیئت رئیسه، اسبقیان رئیس و حمیدی دبیر فدراسیون، کشفیا رئیس انجمن والیبال نشسته در باشگاه عقاب برگزار شد.

در این مراسم با اهدای هدایایی از سعید فیروزفر و احمد وقوفی جانبازان سرافراز نیروی هوایی تقدیر شد.

 

اسبقیان شاهد موفقیت‌های ورزش جانبازان و معلولین هستیم

اسبقیان رئیس فدراسیون در مراسم اختتامیه لیگ برتر والیبال نشسته مردان بیان کرد: فرارسیدن چهل و چهارمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر را به شما تبریک و تهنیت عرض می کنم. از سرتیپ خلبان امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همکارانشان و همچنین سرهنگ بیاتانی مدیرعامل باشگاه عقاب تشکر می کنم که این فضا را ایجاد کردند تا مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: شاهد افتخارآفرینی تیم ملی قدرتمند والیبال نشسته مردان کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بوسنی بودیم. کادر فنی و ملی پوشان با تلاش و هوشمندی تیم های مختلف را پشت سر گذاشتند و اجازه ندادند کاپ قهرمانی در بوسنی بماند و مقتدرانه قهرمان جهان شدند و پرچم مقدس ایران را به اهتزاز در آورند.

اسبقیان افزود: این پیروزی ها در سایه حمایت‌های مسئولین دولت، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک از بخش ورزش، به ویژه حوزه ورزش جانبازان و معلولین رقم خورد و من از مسئولین دولت، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک برای حمایت از ورزش جانبازان و معلولین در راستای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکر و قدردانی می کنم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: خیلی خوشحالم و خداوند متعال را شکر می کنم که در ایام الله دهه مبارک فجر این توفیق حاصل شد که در مجموعه ورزشی عقاب شاهد برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان باشیم. از مسئولین باشگاه‌ها به جهت حمایت از رشته والیبال نشسته تشکر می کنم و امیدوارم در سال‌های آینده نیز شاهد برگزاری لیگ برتر والیبال نشسته باشیم.

 

بازدید اسبقیان از اردوی تیم‌های ملی والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر بانوان و پاراتیراندازی

مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در اردوی تیم‌های ملی حضور یافتند.

اسبقیان رئیس و حمیدی دبیر فدراسیون امروز سه‌شنبه هجدهم بهمن ماه با حضور در اردوی تیم های ملی والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر بانوان و پاراتیراندازی، از تمرینات ملی پوشان بازدید کردند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه