اخبار داغ

صنعت‌نفت یک - پرسپولیس ۲؛

پنجه دیاباته روی صورت نفت؛ پرسپولیس ول‌کن قهرمانی نیست!

 پنجه دیاباته روی صورت نفت؛ پرسپولیس ول‌کن قهرمانی نیست!
دیدار تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه پیروزی سرخ‌پوشان تهرانی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان طی دیداری در چارچوب دومین روز از جریان پی‌گیری بازی‌های هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس، از ساعت ۱۸:۰۰ عصر امروز (چهارشنبه - ۱۹ بهمن‌ماه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یک‌دیگر رفتند که این جدال با برتری قرمزها خاتمه یافت.

در همان دقایق ابتدایی نیمه اول، این شاگردان ادسون تاوارس بودند که روی یک غافل‌گیری، دروازه احمد گوهری را باز کردند و پیش افتادند اما ۱۰ دقیقه بعد، نوبت به تلافی رسید و پرسپولیس با گل شیخ دیاباته روی ریباند شوت سینا اسدبیگی به گل مساوی دست یافت.

دو تیم با همین نتیجه تساوی به رختکن رفتند اما در همان دقایق ابتدایی نیمخ دوم باز هم شیخ دیاباته توانست دروازه میزبان را باز کند تا پرسپولیس کام‌بک بزند و از رقیب نفتی جلو بیفتد. این بازی در دقایق پایانی هم ملتهب و پربرخورد دنبال شد اما در پایان نتیجه تغییری نکرد و یحیی گل‌محمدی از این بازی مهم ۳ امتیاز گرفت.

صنعت‌نفت یک
گل: فردین یوسفی (۸)

پرسپولیس ۲
گل: شیخ دیاباته (۱۹ و ۴۶)

ترکیب صنعت‌نفت: فرزین گروسیان، سباستین پیریز، حسن بیت‌سعید، حکیم نصاری، طالب ریکانی، حسین سنگرگیر، محمد قنبری، فردین یوسفی، مهدی ممی‌زاده، میثم تهیدست و یوسف وکیا.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، اسماعیلی‌فر، پورعلی گنجی، ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، شیخ دیاباته، گولسیانی، عیسی آلکثیر و محمد عمری.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه