اخبار داغ

گواری اعلام کرد:

برگزاری انتخابات فدراسیون آمادگی جسمانی و هیات‌های استانی در دستورکار

برگزاری انتخابات فدراسیون آمادگی جسمانی و هیات‌های استانی در دستورکار
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به اینکه برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون و هیات‌های استانی در دستورکار قرار گرفته است، گفت: مجمع عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی به زودی مدنظر قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون آمادگی جسمانی، احمد گواری پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان یزد با اشاره به اینکه فدراسیون آمادگی جسمانی دارای رشته های ورزشی متنوع و زیادی است که هر فرد بسته به علاقه خود می تواند یکی از رشته های زیرمجموعه این فدراسیون را انتخاب کند، اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا سال آینده فدراسیون آمادگی جسمانی با گستردگی رشته ای و طرفداران زیادی که در بین مردم دارد به یکی از پر مخاطب‌ترین فدراسیون‌های کشور تبدیل شود.

آمادگی جسمانی، نیاز تمامی رشته های ورزشی

وی ادامه داد: رویکرد فدراسیون آمادگی جسمانی یک رویکرد سلامت محور و چالش کم تحرکی به عنوان یک مشکل بزرگ در کشور و جهان رو به افزایش است.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با تاکید بر اینکه باید در راستای توسعه ورزش همگانی به بهترین شکل ممکن فعالیت کنیم، خاطرنشان کرد: آمادگی جسمانی از جمله نیازهای اصلی تمامی رشته های ورزشی است و ورزشکاران در کنار مباحث فنی و تخصصی، باید آمادگی جسمانی خوبی هم داشته باشند تا بتوانند به موفقیت برسند؛ اتفاقی که با تربیت و آموزش مربیان نخبه امکان پذیر خواهد بود و فدراسیون آمادگی جسمانی در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

برگزاری مجامع انتخاباتی هیات های استانی در دستورکار

گواری با بیان اینکه تا کنون مجامع انتخاباتی هیات های آمادگی جسمانی کهگیلویه و بویر احمد و یزد برگزار شده و مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی گیلان، ابتدای اسفندماه سال جاری برگزار می شود، گفت: جلسات توجیهی و هماهنگی به صورت مستمر توسط اداره امور مجامع برگزار می شود و در عین حال فعالیت‌ها به منظور برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون در حال انجام است.

برگزاری انتخابات یزد در فضای رقابتی سالم

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از خانواده بزرگ آمادگی جسمانی استان یزد که برای انتخاب رئیس هیات این استان در یک فضای رقابتی سالم و پرشور با حضور ۳ کاندیدا همکاری لازم را داشتند، عنوان کرد: خوشبختانه در یک فضای آرام و مسالمت آمیز رئیس هیات آمادگی جسمانی استان یزد انتخاب شد و امیدوار هستیم خانم آتوسا گرجی با تلاش و فعالیت مضاعف به عنوان رییس هیات آمادگی جسمانی استان یزد به بهترین شکل ممکن فعالیت ها را پیش ببرد.

رییس فدراسیون آمادگی جسمانی ادامه داد: امیدوار هستیم عملکرد هیات آمادگی جسمانی استان یزد به نحوی مطلوب باشد که سال آینده در جلس مجمع عمومی هیات، تمامی اعضا از انتخاب خود راضی باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه