اخبار داغ

سرویسChatGPT گوگل چگونه کار می کند؟

سرویسChatGPT گوگل چگونه کار می کند؟
گوگل اکستنشن طراحی کردن که همین حالا میشه ChatGPT رو به کروم و فایرفاکس اضافه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ChatGPT یک مدل زبان است که توسط OpenAI توسعه یافته است، این یک نوع هوش مصنوعی است که قادر به درک و تولید متنی شبیه انسان است. این برنامه بر روی حجم وسیعی از داده های متنی از اینترنت آموزش دیده است، بنابراین درک خوبی از موضوعات مختلف دارد و می تواند وظایف مختلف پردازش زبان طبیعی مانند ترجمه زبان، خلاصه سازی متن و تکمیل متن را انجام دهد. در اصل، این یک برنامه کامپیوتری است که می تواند با مردم به گونه ای ارتباط برقرار کند که به نظر طبیعی و شبیه انسان باشد.

در ادامه به چند سوال در خصوص استفاده هر چه بهتر از این افزونه برای کاربران پاسخ داده شده است که می تواند کمک زیادی به شما بکند.

ارتباط ChatGPT با گوگل چگونه است؟

ChatGPT برای Google یک افزونه مرورگر است که موتورهای جستجو را با قدرت ChatGPT بهبود می بخشد. با نشان دادن پاسخ ChatGPT در کنار نتایج معمولی موتور جستجو کار می کند.

آیا استفاده از افزونه ChatGPT رایگان است؟

باید بگوییم که استفاده از ChatGPT برای Google رایگان است.

همچینین موتورهای جستجویی که این افزونه ChatGPT را  پشتیبانی می کنند در حال حاضر Google، Baidu، Bing، DuckDuckGo، Brave، Yahoo، Naver، Yandex، Kagi، Searx هستند.

آیا به یک حساب ChatGPT/OpenAI نیاز دارم؟


بله، برای استفاده از این افزونه باید یک حساب ChatGPT داشته باشید. می توانید یک حساب کاربری رایگان در chat.openai.com ایجاد کنید

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه