اخبار داغ

حضور آنلاین رئیس فدراسیون والیبال به دلیل ترافیک کاری پایان سال و فینال لیگ برتر

نشست هماهنگی والیبال منطقه آسیای مرکزی به‌میزبانی بانکوک با حضور داورزنی

نشست هماهنگی والیبال منطقه آسیای مرکزی به‌میزبانی بانکوک با حضور داورزنی
نشست هماهنگی و دانش افزایی منطقه آسیای مرکزی با حضور نمایندگان دوازده فدراسیون روزهای 13 و 14 اسفند در بانکوک برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، کشور تایلند در روزهای شنبه و یکشنبه 13 و 14 اسفند میزبان نمایندگان فدراسیون‌های منطقه آسیای مرکزی خواهد بود تا نشستی در راستای دانش‌افزایی و چگونگی به روزرسانی فعالیت‌های داوران در سیستم وی آی اس و همچنین مواردی در خصوص  مسابقات و قوانین آن‌ها و ترانسفر باشگاهی برگزار شود.

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال هم به این نشست دعوت شده بود که به دلیل ترافیک کاری پایان سال و مرحله نهایی لیگ برتر به تایلند سفر نخواهد کرد و به صورت آنلاین در نشست حضور خواهد داشت. سارا حسابی به عنوان دبیر کمیته مسابقات آسیای مرکزی و نماینده فدراسیون والیبال ایران با حضور در این نشست علاوه بر انتقال تجربیات به ارائه توضیحاتی در خصوص برگزاری مسابقات آسیایی خواهد پرداخت.

از میان 14 فدراسیون عضو تنها دو کشور احتمالا در این نشست حضور نداشته باشند.

مذاکره پیرامون تقویم مسابقات و فعالیت‌های ورزشی سال 2023 و گفت‌و‌گو درباره زمان دقیق مجمع سالانه منطقه آسیای مرکزی 2023 که قرار است در ایران برگزار شود، بخش دیگری از مباحث این نشست خواهد بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه