اخبار داغ

اعلام دستورالعمل مسابقات والیبال برفی از سوی فدراسیون

اعلام دستورالعمل مسابقات والیبال برفی از سوی فدراسیون
دستورالعمل برگزاری مسابقات والیبال برفی همدان و دیزین از سوی فدراسیون اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نخستین دوره مسابقات والیبال برفی قهرمانی دستجات آزاد کشور سال ۱۴۰۱ به میزبانی همدان در دهکده تفریحی – توریستی گنج‌نامه درحال برگزاری است.

تیم‌ها روز گذشته (۲۳ بهمن) وارد مجموعه شدند و مسابقات خود را از امروز به مدت دو روز (۲۴ و ۲۵ بهمن) پیگیری خواهند کرد.

یک دوره مسابقات دیگر نیز از ۲۹ تا ۳۰ بهمن به میزبانی دیزین برگزار می‌شود که بر اساس دستورالعمل صادره هر دو دوره مسابقات براساس آخرین قوانین و مقررات فدراسیون جهانی والیبال برگزار خواهد ‌شد.

هر تیم متشکل از پنج نفر (۴ بازیکن و یک نفر مربی یا سرپرست) ۳ بازیکن الزامی است و رده سنی تیم‌های شرکت کننده به صورت آزاد است.

مسابقات به صورت دو ست از سه ست (هر ست ۱۵ امتیازی) برگزار می‌شود و هرتیم در هر ست دو تعویض و یک تعویض استثنائی دارد. همچنین هر بازیکن در صورت نداشتن تعویض می‌تواند از تایم پزشکی به مدت سه دقیقه استفاده کند.

داشتن بیمه ورزشی در مسابقات برای تمامی بازیکنان و کادرفنی الزامی است و لباس تیم‌ها (پیراهن و شورت ورزشی، جوراب ورزشی، کفش استوک، استرج) باید متحدالشکل و شماره پیراهن جلو و پشت از یک الی چهار و آرم کاپیتان هم باید جلو پیراهن مشخص گردد.

بازیکنان می‌توانند از لباس آستین بلند، شلوار جذب ورزشی، کلاه، دستکش و عینک استفاده کنند.

مدارک لازم برای صدور آی دی بازیکنان شامل اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی کارت پایان خدمت و یا معافیت پزشکی، اصل گواهی اشتغال که به تائید آموزش و پرورش رسیده باشد. اصل گواهی اشتغال به تحصیل دانشگاه و چنانچه بازیکنی ترک تحصیل کرده است حتما باید مجوز فعالیت ورزشی مشمولان از نظام وظیفه یا پلیس +۱۰ دریافت کند.

هزینه اسکان و تغذیه بازیکنان وکادرفنی برعهده خود تیم‌ها خواهدبود.

برای تیم‌های اول تا چهارم مسابقات همدان، ۴۰۰ میلیون ریال پاداش در نظر گرفته شده است که به ترتیب به تیم‌های اول تا چهارم ۱۸۰، ۱۲۰، ۷۰ و ۳۰ میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه