اخبار داغ

با برگزاری آخرین نشست هیأت‌رئیسه در ۱۴۰۱؛

تعیین سرمربی جدید تیم ملی؛ احتمالا پیش از پایان سال در جزیره خارک

تعیین سرمربی جدید تیم ملی؛ احتمالا پیش از پایان سال در جزیره خارک
احتمالاً تصمیم‌گیری نهایی درباره تعیین سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست آینده اعضای هیأت‌رئیسه در جزیره خارک صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ روز گذشته نشست هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال کشورمان در شهر چوار برگزار شد که جزئیات خاصی از این جلسه بیرون نیامد اما شنیده‌ها حاکی از این هستند که بررسی و بحث خاصی درباره آینده نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان و تعیین سرمربی جدید یوزهای پارسی صورت نگرفته است.

با این شرایط اما در نشست دیروز، صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال آماده شده و قرار است که در مجمع آنلاین روز ۲۷ اسفندماه برای تصویب به اعضای مجمع عمومی ارائه شود. هم‌چنین اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال نفرات مدنظر خود را برای تصدی کرسی‌های کمیته مستقل حسابرسی صورت جلسه و برای ارائه به مجمع آماده کردند.

نکته دیگر این‌جاست که فرد موردنظر مهدی تاج برای تصدی سرپرستی نایب‌رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال هنوز مشخص و معرفی نشده اما اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون پیش از پایان سال ۱۴۰۱، نشست دیگری آن هم در محل جزیره خارک خواهند داشت و احتمالاً در آن جلسه، بررسی‌های نهایی انجام شده و در نهایت تعیین سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان صورت خواهد گرفت.

سرمربی تیم ملی در حالی احتمالاً پیش از پایان سال جاری معرفی خواهد شد که امروز رسانه‌های عراقی خبر از توافق با فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری دیدار تدارکاتی در فروردین‌ماه ۱۴۰۲ آن هم در تهران خبر داده‌اند. موضوعی که به نظر سرمربی آینده تیم ملی ایران هم بستگی خواهد داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه