اخبار داغ

پیکان صفر - استقلال ۲؛

لیگ برتر فوتبال| پوکر برد استقلال با درخشش قایدی و تعویض ساپینتو!

لیگ برتر فوتبال| پوکر برد استقلال با درخشش قایدی و تعویض ساپینتو!
دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال با برتری شاگردان ریکاردو ساپینتو خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال پیکان تهران و استقلال طی دیداری در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس، از ساعت ۱۴:۰۰ عصر امروز (دوشنبه - ۲۴ بهمن‌ماه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر پاس اکباتان تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند که این جدال با برتری آبی‌پوشان تهرانی خاتمه یافت.

بارش برف سنگین روز گذشته در تهران، باعث شد تا این بازی یک روز به تعویق بیفتد. شاگردان ریکاردو ساپینتو در حالی مقابل تیم جوان سیدمجتبی حسینی قرار گرفتند که سیدحسین حسینی پس از مدت‌ها به قفس توری استقلال برگشته بود و در سمت مقابل هم رشید مظاهری، گلر نام‌آشنای سابق استقلال روی خط دروازه خودروسازان حضور داشت.

در همان نیمه نخست استقلال خودی نشان داد و توسط مهدی قایدی که نقش به‌سزایی در ۳ پیروزی پیاپی آبی‌ها داشته، به گل برتری رسید. در ادامه این نیمه دو تیم تلاش‌هایی برای باز کردن دروازه رقیب داشتند اما توپ‌ها راهی به دروازه پیدا نکرد تا این نیمه با برتری سفیدپوشان امروز استقلال به پایان برسد.

در نیمه دوم آبی‌ها فشار را حفظ کردند اما تعویض رافائل سیلوا باعث شد تا پیکان تا حدی جلو بکشد. در ادامه تعویض ساپینتو به کار آمد تا صالح حردانی روی یک ریباند و به زیبایی برای بار دوم دروازه رشید مظاهری را باز کرده و خیال استقلال را از پیروزی چهارم پیاپی راحت کند. با این برد استقلال نشان داد که اهل کنار کشیدن از کورس صدرنشینی نیست و به دنبال فرصتی است تا با تعلل پرسپولیس و سپاهان، به صدر برسد.

تیم پیکان در این بازی و در دقایق آخر یک اخراجی هم داشت تا کار حسینی برای بازی هفته بعد پس از این شکست خانگی، سخت‌تر شود.

پیکان صفر
گل: -

استقلال ۲
گل: مهدی قایدی (۱۰) - صالح حردانی (۸۴)

ترکیب پیکان:رشید مظاهری، محمد کاظمی، بهروز نوروزی، میلاد بدرقه، امیر طاهر، علی رمضانی، منصور باقری، رضا ثابت ایمانی، مهدی لطفی، شرزود تمیروف و ساسان حسینی.
ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، محمد محبی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه