اخبار داغ

توصیف سرمربی تیم هندبال زنان شاملی از لیگ برتر

قانع: حضور در رویدادهای بین‌المللی سبب پیشرفت هندبال زنان شده است

قانع: حضور در رویدادهای بین‌المللی سبب پیشرفت هندبال زنان شده است
سرمربی تیم هندبال بانوان شهید شاملی کازرون در خصوص رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر بانوان می‌گوید: تلاش تمامی تیم‌های حاضر در لیگ جنگیدن برای کسب نتایج بهتر در دور برگشت رقابت‌ها خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، خدیجه قانع سرمربی تیم هندبال زنان شهید شاملی کازرون در در خصوص رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر زنان اظهار کرد: لیگ برتر این دوره مانند دوره گذشته بسیار پویا در حال برگزاری است و در ادامه نتایج شگفت‌انگیزی به دست خواهد آمد.

سرمربی تیم هندبال زنان شهید شاملی کازرون ادامه داد: تمام تیم‌ها و بازیکنان در دور برگشت برای کسب نتایج بهتر خواهند جنگید و البته نتایجی که تا به حال کسب شده و اتفاقاتی که رقم خورده، نشان دهنده این است که بازیکنان شاغل در لیگ به ویژه بازیکنان جوان‌تر که جویای نام هستند با انگیزه بیشتری ظاهر شوند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم مانند دوره گذشته برخی از تیم‌ها غیر منتظره ظاهر شوند و شگفتی‌ساز باشند و تیم‌هایی که سرمایه‌گذاری بیشتری کردند را تحت تاثیر قرار دهند. نسل جوان بازیکنان که در لیگ فعالیت می‌کنند، واقعا نسل مدعی هستند.

قانع در پایان در رابطه با تاثیر حضور تیم‌های ملی زنان در رویدادهای بین‌المللی بر پیشرفت هندبال کشورمان عنوان کرد: سال گذشته تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شد و من و همکارانم به عنوان مربی همراه تیم بودیم، بازیکنان نیز با حضور در این رقابت‌ها تجربیاتی را کسب کردند که باعث پیشرفت آنها شد. طی دو سال گذشته تعداد مسابقات و اعزام‌ها تیم ملی افزایش پیدا کرده و بازیکنان نگاه حرفه‌ای‌تری نسبت به هندبال پیدا کرده‌اند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه