اخبار داغ

انتخابات وزنه‌برداری در تاریخ مقرر برگزار می‌شود

انتخابات ژیمناستیک با حضور سرپرست؛ فرهادیان: به شایعات درباره وزنه برداری توجه نکنید

انتخابات ژیمناستیک با حضور سرپرست؛ فرهادیان: به شایعات درباره وزنه برداری توجه نکنید
رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها گفت: انتخابات وزنه‌برداری بدون اشکال در تاریخ مقرر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی برگزار شد و علیرضا پورسلمان از 50 رای ماخوذه با 50 رای به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

آرش فرهادیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها در پایان مجمع انتخاباتی شمشیربازی اظهار داشت: من باید از مجمع شمشیربازی تشکر کنم واقعا مجمع باشخصیتی است. البته جسارت به بقیه فدراسیون ها نشود اما در برخی مجامع با مسائل مختلفی درگیر هستیم.  مجمع شمشیربازی بدون اغراق، بی حاشیه و با شخصیت ترین مجمع فدراسیون های کشور است. به همه تبریک می گویم و آرزو دارم در مجامع بین المللی بیش از پیش موفق باشید و  بازی های آسیایی هم افتخارآفرین باشید.

در ادامه فرهادیان پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجمع خوبی بود. همانطور که قول دادیم وزارت ورزش با جدیت در برگزاری مجامع ورود کرده و این سومین مجمع بعد از قولی بود که دادیم. 9 مجمع دیگر  و سه چهار مجمع فوق‌العاده تا پایان سال خواهیم داشت. مجمع شمشیربازی به خوبی برگزار شد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قرار است تا برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری، سرپرست گذاشته شود، گفت: از این موضوعات در محافل زیاد پیچیده می‌شود. آنچه اتفاق می‌افتد، مهم است. اینکه شایعه چه هست را توجه نکنید. به آنچه از مراجع رسمی مطرح می‌شود توجه کنید. ممکن است اختلاف سلیقه وجود داشته باشد ما تلاش می‌کنیم با حداقل خطا مجامع برگزار شود. انتخابات وزنه‌برداری بدون اشکال در تاریخ مقرر برگزار می‌شود.

فرهادیان در مورد امضای تفاهم‌نامه مالی با فدراسیون‌ها گفت: در حوزه من نیست ولی با معاون مربوطه صحبت کردم و بر اساس آن باید بگویم که هیچ فدراسیونی نیست که مبلغی را از وزارت ورزش دریافت نکرده باشد. حتی آنها که امضا نکردند، مبالغی گرفتند. پیشنهاد می‌دهیم فدراسیون ها تفاهم نامه خود را امضا کنند.

رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش درخصوص حضور سرپرست ژیمناستیک در انتخابات این فدراسیون تاکید کرد: به لحاظ قانونی منعی برای حضور سرپرست نیست. وقتی قانون اجازه داده نمی‌توان حق را سلب کرد. اگر وزارت ورزش احساس کند، تعارض منافع وجود داشته و به برگزاری مجمع لطمه می‌زند، ورود می‌کند ولی این اتفاق در ژیمناستیک نیفتاده است.

وی در مورد اینکه پاداش حواله بانوان کی پرداخت می‌شود، گفت: این هم جزو اولویت‌های وزارت ورزش است و قبل از سال اتفاق می‌افتد و تلاش می‌شود حواله‌ها نقد شود. تلاش است مراسم تجلیل و تقدیر از آقایان قبل از پایان سال انجام شود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه