اخبار داغ

مسابقات ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه| تمرین مشترک تیم جودو ناشنوایان و تیم ملی جودو/ آغاز اردوی کشتی گیران از فردا

مسابقات ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه| تمرین مشترک تیم جودو ناشنوایان و تیم ملی جودو/ آغاز اردوی کشتی گیران از فردا
اردوی کشتی گیران جهت حضور در مسابقات ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از فردا آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، اعضای تیم جودو ناشنوایان که برای حضور در اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در بیشکک قرقیزستان آماده نمی‌شوند روز گذشته و در دومین اردوی آماده سازی خود با تیم ملی جودو و تیم منتخب جوانان تهران تمرین کردند.

دومن اردوی شاگردان محمدرضا لویی مقدم سرمربی تیم جودو ناشنوایان تا ۲۸ بهمن ماه در آکادمی ملی المپیک ادامه دارد.

همچنین دومین اردوی آماده سازی تیم کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، از فردا - 27 بهمن ماه در تهران آغاز می شود.

14 فرنگی کار ناشنوای کشورمان دومین اردوی آماده سازی خود برای حضور در اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در بیشکک قرقیزستان را از فردا - پنجشنبه 27 بهمن ماه زیر نظر علی اشکانی سرمربی تیم در مجموعه فرهنگی - ورزشی ناشنوایان آغاز می کنند. 

شاگردان علی زندی سرمربی تیم کشتی آزاد ناشنوایان نیز از روز جمعه 28 بهمن ماه زیرنظر کادرفنی به تمرین می پردازند.

اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در رشته های کشتی آزاد و فرنگی، جودو و تکواندو، اسفندماه سال جاری در بیشکک قرقیزستان برگزار خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه