اخبار داغ

تیم ملی اهداف بزرگی پیش رو دارد

حسینی: عملکرد تکواندو در پرزیدنت کاپ خوب بود/ در ترکیه 2 بار مصدوم شدم

حسینی: عملکرد تکواندو در پرزیدنت کاپ خوب بود/ در ترکیه 2 بار مصدوم شدم
عضو تیم ملی تکواندو گفت: حضور در رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی در زمان مناسبی انجام شد و اعضای تیم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، میرهاشم حسینی تکواندوکار تیم ملی با اشاره به مسابقات بین المللی ترکیه اظهار داشت: رقابتهای جام ریاست فدراسیون جهانی یکی از مهمترین رویدادهای تکواندو در قاره اروپا به شمار می رود. عملکرد کلی تیم ایران خوب بود و اغلب نفرات تیم موفق به کسب مدال شدند. برخی از بازیکنان توانستند مدال طلا را کسب کنند و من هم صاحب مدال برنز شدم.

او ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل حضور برخی از بهترینهای دنیا در سطح فنی بالایی برگزار شد. اما نکته مهم آن در کنار مدال و امتیاز در مسیر کسب سهمیه المپیک، شناخت نقاط صعف و قوت تکواندوکاران می باشد. تیم ملی اهداف بزرگی دارد و کادر فنی تیم ملی از این رقابتها برای رفع مشکلات فنی بهترین بهره را می برند.

حسینی افزود: مسئولان فدراسیون تمام تلاش خودشان را می کنند تا ما کمبودی نداشته باشیم و فضای اردوی تیم ملی هم بسیار مناسب است و امکانات خوبی در اختیار داریم. به احتمال زیاد اولین رویدادی که باید در آن شرکت کنیم، رقابت های گرند اسلم است و امیدوارم در آن مسابقات هم بتوانم امتیاز خوبی را به دست بیاورم.

عضو تیم ملی تکواندو بیان کرد: در مسابقات ترکیه 2 بار از ناحیه کتف مصدوم شدم و با کتف آسیب دیده مبارزات را ادامه دادم. در حال ریکاوری و ترمیم مصدومیتم هستم و فکر نمی کنم مشکل خاصی باشد و پرقدرت و با انگیزه زیاد در تمرینات شرکت خواهم کرد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه