اخبار داغ

حضور قهرمان ووشو جهان در مناطق زلزله زده خوی

منصوریان: حضور قهرمانان و هنرمندان در مناطق زلزله زده باعث دلگرمی مردم آن منطقه می‌شود

منصوریان: حضور قهرمانان و هنرمندان در مناطق زلزله زده باعث دلگرمی مردم آن منطقه می‌شود
از روزهای نخست زلزله بزرگ خوی، شهربانو منصوریان قهرمان ووشو جهان در این منطقه حضور یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر هشتم بهمن شهرهای خوی و فیرورق و بیش از ۷۰ روستای اقماری در این ۲ منطقه را لرزاند و خسارت زیادی به اماکنی همچون مکان‌های مسکونی، آموزشی، دامی، تجاری وارد کرد که بر اثر آن صدها خانواده در این مناطق مجبور به ترک منازل خود و اسکان اضطراری در بیش از ۱۰۰ اردوگاه‌ برپا شده در نقاط مختلف این شهرها شدند. در روزهای اولیه بعد از زمین لرزه شهربانو منصوریان قهرمان ووشو ایران و جهان در محل وقوع زلزله حضور یافت و تلاش کرد به واسطه پایگاه اجتماعی و مردمی خود، امکاناتی از قبیل اقلام گرمایشی، پوشاک و تغذیه را برای مردم عزیز این منطقه فراهم سازد.

در همین راستا شهربانو منصوریان گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی و وظیفه انسانی خود و بر حسب اعتماد مردم عزیزم کشورم به من، در تهیه اقلام گرمایشی، پوشاک و تغذیه فعالیت و تلاش کردیم در کمترین زمان ممکن و در حد توانمان این تجهیزات را به دست مردم عزیز مناطق زلزله زده برسانیم.

وی ادامه داد: به واسطه نگاه خداوند، مردم عزیز ایران همواره به من لطف داشتند و پس از اعلام فراخوان و حضور در مناطق زلزله زده، به سرعت کمک رسانی را آغاز کردیم. در روزهای نخست مهمترین موضوع بحث موارد گرمایشی بود که تلاش کردیم این مورد را با کمک خیرین کشورمان در حد توان و امکان پیگیری کنیم.

قهرمان ووشو جهان گفت: ۲۳ روز در مناطق زلزله زده حضور داشتم و طی این مدت با کمک مردم خوب ایران، چند کانکس، تعدادی زیادی پتو و چادر و همچنین اقلام خوراکی را تهیه کردیم و در اختیار مردم قرار دادیم. طی این مدت کمک‌های خوبی از شهرهای تهران، اصفهان و تبریز انجام شد که جا دارد صمیمانه از تمامی عزیزانی که در این راه به ما کمک کردند، تشکر کنم.

منصوریان گفت: امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو هم کمک و حمایتی خوبی به ما در این خصوص کرد. هرچند او اعلام کرد که به هیچ وجه اسمی از او در خصوص کمک به مردم زلزله زده به میان نیاید؛ اما من لازم می‌دانم که در خصوص کمک‌های او و فدراسیون ووشو صحبت کنم.

وی افزود: در راستای این ماجرا من یک شعاری دارم. "ریا کن و کمک کن". به نظرم هیچ ایرادی ندارد که فکر کنند ما در حال ریا کردن هستیم. مهم این است که ما در حال کمک رسانی هستیم، حتی اگر ریا باشد. مردم خوی از دیدن ما خوشحال می‎‌شدند و من از همین طریق به تمامی ورزشکاران و بازیگران عزیز کشورم اعلام می‌کنم که حضورشان در مناطق زلزله زده باعث شادی و دلخوشی این مردم عزیز می‌شود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه