اخبار داغ

برنده ها یک قدم تا نیمه نهایی

لیگ برتر والیبال| پیروزی پیکان و لبنیات هراز در پلی آف

لیگ برتر والیبال| پیروزی پیکان و لبنیات هراز در پلی آف
تیم والیبال لبنیات هراز با شکست فولاد سیرجان در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال تنها یک گام تا صعود به مرحله نیمه‌نهایی فاصله دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله یک چهارم نهایی سی‌وششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران از روز یکشنبه 30 بهمن به صورت متمرکز و 2 برد از 3 بازی در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

در دومین روز این رقابت‌ها امروز (دوشنبه یکم اسفند) دو دیدار برگزار می‌شود که در نخستین مسابقه تیم‌های لبنیات هراز و فولاد سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند.

هرازی‌ها که در دیدارهای دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی 3 بر صفر فولاد سیرجان را در هفته‌های هفتم و بیستم از پیش رو برداشته بودند، در این مرحله برای سومین بار به مصاف فولادی‌ها رفتند و باز هم 3 بر صفر فولاد را شکست دادند.

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز در 3 ست متوالی این مسابقه با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 20 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند تا با اقتدار فاتح دیدار دور نخست باشند.

لبنیات هراز که از هفته پنجم تا بیست‌ویکم صدر جدول را در اختیار داشت، در پایان مرحله مقدماتی با 18 برد و 52 امتیاز، رتبه دوم جدول را به دست آورد.

از سوی دیگر فولاد سیرجان در مرحله مقدماتی موفق به ثبت 14 برد و 43 امتیاز در جدول شد تا جایگاه هفتم را برای خود نهایی کند و راهی مرحله پلی‌آف شود.

یونس حسن‌زاده و احمد دامغانی ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 89 دقیقه طول کشید.

محمد عشق‌دوست، قادر صادقی و امید فولادی‌وندا نیز به عنوان داوران اول، دوم و داور ویدئوچک قضاوت این دیدار را برعهده داشتند که 400 تماشاگر نظاره‌گر آن بودند.

سال گذشته نیز دو تیم لبنیات هراز و فولاد سیرجان با کسب رتبه‌های دوم و هفتم جدول مرحله مقدماتی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند که فولاد در دو مسابقه متوالی به پیروزی رسید و به عنوان تیم شگفتی‌ساز به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

تاکنون تیم‌های شهداب، هورسان و لبنیات هراز در دور نخست این مرحله موفق به شکست حریفان خود شدند تا تنها یک برد دیگر برای صعود به مرحله بعد نیاز داشته باشند.

 

میرزاجانپور امتیازآورترین بازیکن دیدار لبنیات هراز و فولاد سیرجان

دومین روز دور رفت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر امروز (دوشنبه یکم اسفند) با برگزاری دو دیدار به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

در نخستین دیدار امروز تیم‌های لبنیات هراز و فولاد سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده آمل سه بر صفر به پیروزی رسید.

مجتبی میرزاجانپور بازیکن تیم لبنیات هراز با کسب 18 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. در تیم فولاد سیرجان نیز سلیم چپرلی با کسب 14 امتیاز، بهترین بازیکن بود.

شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز در مجموع ست‌های این مسابقه 75 امتیاز کسب کردند که شامل 49 امتیاز حمله، 8 دفاع، 2 پوئن سرویس و 16 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم فولاد سیرجان بود.

تیم فولاد نیز در مجموع ست‌های این مسابقه 64 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 33 پوئن در حمله، 6 امتیاز در دفاع، 3 پوئن سرویس و 22 امتیاز از اشتباهات بازیکنان هراز بود.

در دو دیدار روز نخست این مرحله تیم‌های شهداب یزد و هورسان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

 

پیکان به جمع فاتحان دور رفت پیوست/ استرس مضاعف برای تیم‌های شکست خورده

مرحله یک چهارم نهایی سی‌وششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران از روز یکشنبه 30 بهمن به صورت متمرکز و دو برد از سه بازی در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

در دومین روز این رقابت‌ها امروز (دوشنبه یکم اسفند) دو دیدار برگزار شد که در دومین مسابقه تیم‌های پیکان و نیان الکترونیک به مصاف یکدیگر رفتند و پیکان 3 بر صفر حریف خود را شکست داد.

شاگردان پیمان اکبری در 3 ست متوالی این دیدار با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 23 و 25 بر 19 حریف خود را شکست دادند تا یک گام به مرحله نیمه‌نهایی نزدیک شوند.

تیم نیان الکترونیک در ست نخست این مسابقه به نوعی غافلگیر شد و نتیجه را 25 بر 13 به پرافتخارترین تیم لیگ برتر مردان واگذار کرد.

رقابت‌ دو تیم در ست دوم و سوم بسیار نزدیک و پایاپای پیش رفت، اما در نهایت پیکانی‌ها با امتیازهای 25 بر 23 و 25 بر 19 به پیروزی رسیدند تا در مجموع 3 بر صفر پیروز فاتح این دیدار باشند.

مرتضی اکرمی، احمد سرمست و امید فولادی‌وندا به ترتیب به عنوان داوران اول، دوم و ویدئوچک، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

یونس حسن‌زاده و احمد دامغانی ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 94 دقیقه طول کشید و 400 تماشاگر داشت.

بدین ترتیب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال سال 1401 با پیروزی تیم‌های شهداب یزد، هورسان رامسر، لبنیات هراز و پیکان به پایان رسید.

دیدارهای دور برگشت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دوم و سوم اسفندماه با چهار دیدار پیگیری خواهد شد و تیم‌های ایفاسرام، پاس گرگان، فولاد سیرجان و نیان الکترونیک برای حفظ امیدشان برای صعود باید حریفان خود را شکست دهند و این موضوع حتما استرس مضاعف برای بازیکنان و کادر فنی این تیم‌ها خواهد داشت.

 

فلاح امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و نیان
 دومین روز دور رفت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال امروز (دوشنبه یکم اسفند) با برگزاری دو دیدار به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد.

در دومین دیدار امروز تیم‌های پیکان و نیان الکترونیک به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان سه بر صفر به پیروزی رسیدند.

محمد فلاح بازیکن تیم پیکان با کسب 12 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. در تیم نیان الکترونیک نیز محمدعلی فلاح با کسب 9 امتیاز، بهترین بازیکن بود.

تیم پیکان در مجموع ست‌های این مسابقه 75 امتیاز کسب کردند که شامل 38 امتیاز حمله، 7 دفاع، 5 پوئن سرویس و 25 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم نیان بود.

تیم نیان الکترونیک نیز در مجموع ست‌های این مسابقه 55 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 32 پوئن در حمله، 8 امتیاز در دفاع، یک پوئن سرویس و 14 امتیاز از اشتباهات بازیکنان پیکان بود.

تیم‌های شهداب، هورسان، لبنیات هراز و پیکان در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند تا تنها یک گام با صعود به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها فاصله داشته باشند.


 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه