اخبار داغ

دیدار رئیس فدراسیون ووشو و ورزش‌های دانشگاهی درباره مسابقات یونیورسیاد

دیدار رئیس فدراسیون ووشو و ورزش‌های دانشگاهی درباره مسابقات یونیورسیاد
روسای دو فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و ووشو در خصوص نحوه اعزام تیم دانشجویان به مسابقات یونیورسیاد، دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از وبسایت فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، به منظور هماهنگی‌های لازم در خصوص حضور تیم ملی ووشو دانشجویان در مسابقات سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان ،هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو دیدار و گفت‌وگو کردند.

بنابراین گزارش در این دیدار که خواجوی دبیر کل، اوجاقی رئیس انجمن ووشو و کریمی رئیس اداره مسابقات فدراسیون دانشگاهی حضور داشتند، بشیریان ضمن تشکر از حمایت‌های صدیقی از تیم های ووشو دانشجویان‌های گفت: امیدواریم تا با شرکت دانشجویان در این رقابتها توجه بیشتر دانشجویان به این رشته فراهم و در دانشگاهها فعال تر شود.

بشیریان گفت: خوشبختانه تیم های ووشود دانشجویان در رقابتهای یونیورسیاد چین تایپه و مسابقات جهانی که اعزام شده بودند نتایج قابل قبولی را کسب کرده و امیدوارم با حمایتهای فدراسیون در این دوره هم شاهد موفقیت تیم ووشو در یونیورسیاد باشیم.

در ادامه صدیقی رئیس فدراسیون ووشو گفت: این فدراسیون آمادگی خود را در خصوص برگزاری اردوها و مسابقات انتخابی به منظور تشکیل یک تیم قدرتمند اعلام می دارد و امیدوارم با همکاری دو فدراسیون، یک تیم منسجم به این رقابتها اعزام شود و نتایج خوبی به دست بیاوریم.

در این نشست در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی، اردوهای آمادگی و تعداد نفرات اعزامی به یونیورسیاد گفت‌وگو و تبادل نظر و مقرر شد اولین مسابقه انتخابی تیم ملی دانشجویان دختر و پسر در دو بخش تالو و ساندا تا پایان سال جاری برگزار شود.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۶ لغایت ۱۷ مرداد ماه سال آینده در شهرچنگدو کشور چین برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه