اخبار داغ

تراکتور ۲ - پرسپولیس ۳؛

لیگ برتر فوتبال| پیروزی دراماتیک پرسپولیس در ثانیه‌های آخر؛ تاکتیک خمز نگرفت!

لیگ برتر فوتبال| پیروزی دراماتیک پرسپولیس در ثانیه‌های آخر؛ تاکتیک خمز نگرفت!
دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس با پیروزی لحظه آخری خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس طی یکی از حساس‌ترین مصاف‌های هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، (یک‌شنبه - ۱۴ اسفند) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف یک‌دیگر رفتند.

پرشورهای تبریزی محمدرضا اخباری، سنگربان فیکس خود را به علت مصدومیت در این بازی در اختیار نداشتند و در سمت مقابل هم گئورگی گولسیانی مانند میلاد سرلک که با کامیابی‌نیا جابه‌جا شد، علی‌رغم حضور در لیست اصلی تیم، به علت بیماری جای خودش را به فرشاد فرجی داد و در ترکیب قرار نگرفت.

شرایط جدول رده‌بندی لیگ و در پیش بودن بازی استقلال - گل‌گهر در همین هفته، حساسیت‌های بسیاری به این بازی بخشیده بود. هم‌چنین اقدام بحث‌برانگیز تبریزی‌ها در کلیپ پیش از بازی و لیست بازیکنان با تحریف لوگوی پرسپولیس در افزایش تنش پیش از مسابقه نقش داشت.

در نیمه نخست، تراکتور بازی را بهتر و هجومی‌تر آغاز کرد اما رفته رفته شاگردان یحیی گل‌محمدی توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا محمد عمری روی اشتباه مدافعان میزبان، گل اول بازی را بزند. در ادامه هم نوبت به مهدی ترابی رسید تا روی حرکت انفرادی زیبا و پاس عمری، دروازه مرادیان را برای بار دوم در این نیمه باز کند.

در نیمه دوم شاگردان پاکو خمز برای جبران مافات به زمین آمدند و با ورود محمد عباس‌زاده به زمین، خط حمله تراکتور جان تازه‌ای گرفت. مهاجم سابق پرسپولیس در اواسط این نیمه به قول خود عمل کرد و دروازه بیرانوند را گشود. عباس‌زاده در دقایق پایانی یک ضربه پنالتی هم گرفت و آن را به گل تبدیل کرد تا زهر خود را به سپیدپوشان پرسپولیسی تمام و کمال ریخته باشد.

در پایان بازی اما وحدت هنانوف روی ریباند گل سوم را زد تا کامبک تراکتور ناتمام بماند و این پرسپولیس باشد که سه امتیاز ارزشمند را به خانه می برد.

تراکتور ۲
گل: محمد عباس‌زاده (۶۷ و ۸۵)

پرسپولیس ۳
گل: محمد عمری (۱۸) - مهدی ترابی (۳۱) - وحدت هنانوف (۹۵)

ترکیب تراکتور: احسان مرادیان، پوریا آریاکیا، آرش قادری، محمد آقاجانپور، صفا هادی، گستاوو واگنین، ریکاردو آلوز، رومرو گومز، محمد قنبری و رضا اسدی.
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی، وحید امیری، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، محمد عمری، لئاندرو پریرا.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه