اخبار داغ

اعزام تیم نوجوانان به آلبانی بحث سیاسی و امنیتی داشته

انوشیروانی: گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری را در روزهای آتی معرفی می کنیم

انوشیروانی: گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری را در روزهای آتی معرفی می کنیم
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی وزنه برداری را در روزهای آتی معرفی کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتخابات فدراسیون وزنه برداری امروز برگزار و سجاد انوشیروانی با کسب صددرصد آرا به عنوان رئیس 4 سال آتی این فدراسیون انتخاب شد.

سجاد انوشیروانی در پایان مجمع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از حسن اعتماد اعضای مجمع وزنه‌برداری متشکرم و امیدوارم سربلند و روسفید باشم. با شروع مسابقات نوروزگاه تکلیف تیم‌های ملی و مکان اردوها مشخص می‌شود و برنامه‌ ریزی‌هایی برای سال سخت پیش رو انجام دادیم. اجازه بدهید گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی را در روزهای آتی معرفی کنم.

رئیس جدید فدراسیون وزنه‌برداری در مورد اینکه حسین رضازاده در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری غایب بود و کمترین رأی را برای عضویت در هیئت‌رئیسه کسب کرد، گفت: حسین رضازاده به مجمع دعوت شده بوده و همیشه در تمام جلسات فدراسیون حاضر بودند. کمترین رای مهم نیست و مهم این است رای اعتماد را گرفت. او از تابلوهای پرافتخار وزنه برداری است.

وی درباره وضعیت اعزام تیم وزنه برداری نوجوانان به جهانی آلبانی بیان کرد: بحث اعزام به آلبانی تیم نوجوانان هم بحث سیاسی و امنیتی داشته و چون خطرات و اتفاقاتی از سوی منافقان محتمل بوده، مکاتباتی کرده‌ایم و منتظر هستیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه