اخبار داغ

حداقل ۱۰۰ میلیارد بودجه می خواهیم

سلیمی: با این نرخ ارز استخدام مربی خارجی برای وزنه برداری منتفی است

سلیمی: با این نرخ ارز استخدام مربی خارجی برای وزنه برداری منتفی است
نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: برای اجرای برنامه ها حداقل ۱۰۰ میلیارد بودجه می خواهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتخابات فدراسیون وزنه برداری امروز برگزار و سجاد انوشیروانی با کسب صددرصد آرا به عنوان رئیس 4 سال آتی این فدراسیون انتخاب شد.

بهداد سلیمی نیز در این انتخابات به عنوان نایب رئیس با اکثریت آرا انتخاب شد.

سلیمی در پایان مجمع در  جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اعضای مجمع بابت اعتمادی که داشتند متشکرم. کار ما چند ماهی است شروع شده و در مسیر استعدادیابی و استعدادپروری برای قهرمان‌سازی المپیک و جهانی بوده‌ایم. فاصله‌ای بین نسلهای ما افتاده و امیدوارم شاهد معرفی نسل جدید وزنه برداری ایران به دنیا باشیم. مشکلات زیادی را در بحث زیرساختی داریم مثل کمپ تیم ملی که امیدواریم بازسازی آن را در سریعترین زمان انجام بدهیم و کمپ های جدیدی را در استانها ایجاد کنیم. باید اعزامهای باکیفیتی داشته باشیم و از مسابقات هم دست پر برگردیم.

وی افزود: کار خیلی سخت است و شرایط مناسبی نیست. تلاش کردیم شرایط را بهتر کنیم و با این رای قاطع نشان دادیم تا حد زیادی جامعه وزنه‌برداری را همراه خودمان کردیم. سعی می‌کنیم کار را با همین انگیزه ادامه بدهیم و در آینده نزدیک وزنه برداری را به جایگاهی که استحقاقش بوده، برسانیم.

سلیمی با اشاره به هدیه فدراسیون به موزه المپیک بیان کرد: پرچم المپیک ۲۰۱۲ لندن که پس از مدال طلا و نقره من و سجاد بوده را سجاد نگه داشته و ۲ یا ۳ هفته پیش به فدراسیون آورد. امروز می‌خواهیم به موزه ملی المپیک این پرچم را تقدیم کنیم.

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی وزنه برداری تاکید کرد: بحث سرمربیگری تیم ملی را باید بگویم که زمان ریاست گذشته اتفاق بدی افتاد که قراردادی در ۲ روز آخر بسته شد و هزینه‌های زیادی برای ما در آن قرارداد وجود داشت. این کار در زمان ما نباید صورت می‌گرفت تا فدراسیون تعیین‌تکلیف شود و دست کاندیدای منتخب باز باشد. از امروز یکی از اولویت‌های ما در فدراسیون بحث سرمربی تیم های ملی است. کمی دیر شده اما استدلال کمیته فنی و فدراسیون این بوده که صبر کنیم تا انتخابات برگزار و رئیس جدید تعیین شود. گزینه خارجی هم متتفی است چون نرخ ارز کمرشکن است و باید ماهی حداقل ۱۰ هزار دلار برای مربی خارجی بدهیم. الان قابل انجام نیست اما شاید در آینده به آن سمت برویم. با همین ترکیب هم قرار است کمیته فنی را پیش ببریم و کمیته هم آن قدر وزن دارد که انتخاب‌های درستی انجام بدهد. تصمیمات این کمیته، فنی و خوب است. انوشیروانی هم نظرش از روز اول این بود در حوزه فنی ورود نکند.

سلیمی درباره آرای رضازاده در مجمع گفت: رضازاده رای اکثریت را آورد و نظر مجمع این بوده. گزینه‌های انوشیروانی هم با اعضای مجمع انتخاب شدند.

بهداد در پاسخ به سئوال دانا درباره بودجه وزنه برداری بیان کرد: وزارت ورزش از ما یک برنامه‌ای برای سال آتی خواست و یک برنامه ۴ ساله که بررسی کردیم، برای سال آتی برای پیش بردن برنامه ها مثل اعزام و اردوها و هیات ها و ساخت و ساز حداقل ۱۰۰ میلیارد بودجه می خواهیم. در تلاشیم و دیشب هم در مجلس بودیم که بودجه خوبی را در ردیف ها بگیریم که مشکل مالی نداشته باشیم. در حال رایزنی با سازمان برنامه و مجلس هم هستیم و امیدواریم به نتیجه خوبی برسیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه