اخبار داغ

استقلال ۲ - گل‌گهر یک؛

لیگ برتر فوتبال| کامبک استقلال مقابل ژنرال؛ کپی آبی‌ها از دست پرسپولیس

لیگ برتر فوتبال| کامبک استقلال مقابل ژنرال؛ کپی آبی‌ها از دست پرسپولیس
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر در هفته بیست و دوم لیگ برتر با پیروزی دراماتیک آبی‌پوشان خاتمه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برتری آبی‌ها خاتمه یافت.

پیش از آغاز مسابقه با اهدای پیراهن شماره ۸ استقلال، از امیر قلعه‌نویی توسط آبی‌پوشان تجلیل صورت گرفت. شرایط جدولی و کاندیداتوری ژنرال سابق آبی‌ها برای هدایت تیم ملی فوتبال تاثیر زیادی روی افزایش حساسیت این بازی کلاسیک داشت.

در نیمه نخست آبی‌ها هر چه زدند، به در بسته خوردند اما آرمین سهرابیان، مدافع سابق استقلال روی یک ناهماهنگی تیم گل‌گهر را به گل رساند و نیمه اول با برتری شاگردان قلعه‌نویی پایان یافت.

آبی‌پوشان در نیمه دوم برای جبران گل خورده و برگشت به بازی، فشار زیادی به خط دفاعی و دروازه گل‌گهر وارد کردند اما بسیاری از موقعیت‌ها روی بی‌دقتی بازیکنان از دست رفت.

امیر قلعه‌نویی که پیروزی برابر استقلال با سرمربیان خارجی به نوعی برایش به طلسم تبدیل شده بود، این بار هم قافیه را به تعویض طلایی ریکاردو ساپینتوی محروم یعنی رضا میرزایی باخت تا این بازیکن به زیبایی هر چه تمام‌تر اکبرمنادی را مقهور کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

این اما پایانی بر ماجرای قلعه‌نویی و استقلال نبود تا در دقایق تلف شده، استقلال با لبخندهای تلخ ژنرال، کارت قرمز به اریک باگناما و هیاهوی عجیب کنار زمین صاحب یک ضربه پنالتی روی میرزایی شود که این موقعیت توسط کوین یامگا به گل تبدیل شد و بازی هم با برتری دراماتیک استقلال پایان یافت.

استقلال ۲

گل: رضا میرزایی ۸۹ - کوین یامگا ۹۷

گل‌گهر یک

گل: آرمین سهرابیان ۲۴

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.

ترکیب گل‌گهر: محمدحسین اکبر منادی، شایان مصلح، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، مهران گلزاری، امین پورعلی، نوید عاشوری، مرتضی تبریزی، رضا شکاری و محمدرضا حسینی.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه