اخبار داغ

کاندیداهای انتخابات در مجمع حضور نیافتند!

انتخابات کاراته| تاخیر در آغاز مجمع؛ پولادگر و فرهادیان نیامدند/ فقط طباطبایی آمد

انتخابات کاراته| تاخیر در آغاز مجمع؛ پولادگر و فرهادیان نیامدند/ فقط طباطبایی آمد
مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته با تاخیر یک ساعت روبرو شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون کاراته برای تعیین رئیس و اعضای هیات‌رئیسه این فدراسیون، صبح امروز (سه‌شنبه - ۱۶ اسفندماه) در سالن استاد میرابوالقاسم فارسی محل آکادمی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود.

برای تصدی کرسی ریاست فدراسیون کاراته در ابتدا سیدعباس احمدپناهی، سیدحسن طباطبایی، هومان عسگری، علی محمدی‌شیخی، محمدابراهیم مرجانی، کامبیز بابایی‌نعمتی، علی خرمی، علیرضا سمندر، احمد شقاقی و حبیب‌الله ناظریان ۱۰ نفری بودند که برای حضور در این انتخابات نام‌نویسی کردند اما در نهایت صلاحیت مدیریتی و تطبیقی طباطبایی، عسکری، احمدپناهی، سمند و ناظریان مورد تأیید قرار گرفت.

در شرایطی که تا ساعات ابتدایی بامداد امروز هم صحبت‌های بسیار زیادی درباره لغو یا تعویق مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته به‌علت عدم رونمایی از لیست احراز صلاحیت نظارتی کاندیداهای مذکور وجود داشت، بالاخره مشخص شد که انتخابات این فدراسیون مدال‌آور و مهم برگزار خواهد شد.

علی‌رغم اعلام ساعت ۱۰ برای برگزاری مجمع، با عدم حضور کاندیداها و تاخیر سیدمحمد پولادگر، نشست امروز با گذشت یک ساعت هنوز آغاز نشده است.

از جمع مدیران حاضر در مجمع سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی هنوز در آکادمی حضور نیافته اند اما سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، به همراه اعضای فعلی فدراسیون و مجمع از مسئولان حاضر در نشست هستند. گفته می شود که پولادگر و فرهادیان تا دقایقی دیگر در مجمع حضور خواهند یافت تا انتخابات رسما برگزار شود.

از جمع کاندیداها فقط حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در مجمع حضور یافت و سایر کاندیداها غایب بودند.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه