اخبار داغ

خوب است نتیجه‌گرا نباشیم

گلایه معاون وزیر ورزش از غیبت کاندیداهای جودو؛ پولادگر: در تکواندو هم به من حمله می کردند

گلایه معاون وزیر ورزش از غیبت کاندیداهای جودو؛ پولادگر: در تکواندو هم به من حمله می کردند
معاون وزیر ورزش گفت: از کسانی که در انتخابات تایید شدند اما حضور پیدا نکردند، گله دارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتخابات فدراسیون جودو در غیاب همه کاندیداها و با حضور آرش میراسماعیلی برگزار شد و در این انتخابات تک نفره و بدون رقیب رئیس فدراسیون جودو در سمت خود ابقا شد.

در پایان مجمع محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با گلایه از کاندیداها اظهار داشت: از کسانی که در انتخابات تایید شدند اما حضور پیدا نکردند، گله دارم. از اعضای مجمع متشکرم که در مجمع حاضر شده و در انتخابات شرکت کردند. خوب است نتیجه‌گرا نباشیم، این عزیزان باید در مجمع حضور پیدا می‌کردند و از این فرصت بهره می‌گرفتند.

وی افزود: برخی وقت‌ها کاندیداها ادعاهایی پشت تریبون می‌کنند که اگر رئیس شویم، این کار را می‌کنیم. خب اگر رئیس هم نشدند و دل‌سوز فدراسیون هستند، در کنار رئیس منتخب به توسعه رشته خودشان کمک کنند. این بررسی سوابق و تایید صلاحیت‌ها وقت زیادی از ما گرفت و من لازم دانستم از عدم حضور نامزدها گله کنم.

پولادگر در ادامه درباره رشته جودو صحبت کرد و با اشاره به تعلیق گفت: این رشته پتانسیل و توانمندی بالایی دارد که صاحب مدال المپیک شود، تعلیق ناجوانمردانه طی ۴ سال گذشته سبب شد تا این رشته از مدال المپیک دور بماند.

وی افزود: البته طی این ۴ سال آرش میراسماعیلی تلاش زیادی به ویژه در رده های سنی پایه انجام دادند، معتقدم نسل طلایی زیادی در این رشته وجود دارد که اگر دچار آفت های سیاسی در ورزش نشویم، قطعا می توانیم در بازیهای آسیایی و المپیک پاریس شاهد درخشش جودوکاران باشیم.

معاون وزیر با تاکید بر مدال المپیک برای این رشته بیان کرد: این رشته ۶ دوره در المپیک حضور داشت حتی در المپیک سیدنی بچه ها خوب بودند و حتی در آتن نیز با بدشانسی مواجه شدیم. به عنوان کسی که سالها در ورزش حضور دارم و نوکری می کنم، آرزو دارم این رشته به مدال المپیک برسد و این اتفاق باید رخ دهد.

وی افزود: اعضای مجمع وظیفه دارند به جودو کمک کنند. لحظه به لحظه کنار رئیس فدراسیون باشید و به او کمک کنید. جا دارد از پیشکسوتان این رشته برای زحماتی که تا به امروز برای این رشته کشیده اند، تشکر لازم را داشته باشم، واقعا باید این احساس را در خود داشته باشید که در عملکرد خوب میراسماعیلی نقش داشته باشید.

وی اضافه کرد: خود من در زمانی که در فدراسیون تکواندو بودم، اعضای فدراسیون منت می گذاشتند و به من حمله می کردند، باید در مشکلات فدراسیون نقش داشته باشید و مشکلات را به دوش رئیس فدراسیون نیندازید‌.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه