اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

وضعیت شاخص بورس در ۲۲ اسفند ۱۴۰۱/ شاخص به یک میلیون و ۷۸۱ هزار واحد رسید

وضعیت شاخص بورس در ۲۲ اسفند ۱۴۰۱/ شاخص به یک میلیون و ۷۸۱ هزار واحد رسید
شاخص بورس در پایان جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه دوشنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ با افت ۱۵۷۱.۰۰ هزار واحدی به ۱,۷۸۱,۶۲۶.۷۷ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاخص بورس در پایان جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه دوشنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که با افت ۱۵۷۱.۰۰ هزار واحدی به ۱,۷۸۱,۶۲۶.۷۷ واحد رسید.

همچنین شاخص کل هم وزن نیز با افت ۵۴۶.۶۷ واحدی به ۵۳۹,۱۰۴.۵۰ هزار واحد رسید.

بازار نقدی بورس در یک نگاه

وضعیت بازار بسته 12:49:19
شاخص کل

1,781,626.77 

(1571.00)

شاخص كل (هم وزن)

539,104.50 

(546.67)

ارزش بازار

65,486,841.902 B

اطلاعات قیمت 01/12/22 12:48:47
تعداد معاملات 564,898
ارزش معاملات

64,688.202 B

حجم معاملات

10.731 B

گفتنی است؛ در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم انرژی۳، فولاد  و خزامیا بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های شستا، خپارس و دی بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

وآذر با افزایش ۷.۳۴ درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. در مقابل، خزر نیز با افت ۲۴.۸۶ درصدی در جریان بازار امروز بدترین عملکرد را ثبت کرد.

نمادهای «کگل»، «میدکو» و «پارسان» بیشترین تأثیر منفی را در شاخص کل داشت. اما نماد شیران، فولاد، رمپنا و کچاد با تاثیر مثبت از کاهش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نمادهای شستا، خودرو و سابیک هم از نمادهای پرتراکنش با تاثیر منفی بر بازار سهام بودند. نماد فولاد، اردستان، وآذر و خزامیا هم از نمادهای پرتراکنش با تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس بود.

فرابورس

شاخص کل فرابورس هم با افت ۳۶۵ واحدی همراه بود و در سطح ۲۲ هزار و ۷۱۸ واحد قرار گرفت.

فرابورس امروز شاهد معاملاتی به ارزش ۳۰ هزار و ۳۰۸ میلیارد تومان بود که از این میزان تنها مبلغ دو هزار و ۹۸۰ میلیارد تومان سهم معاملات سهام بوده است.

انتخاب، دی، فروژ، کرمان، غویتا، گدنا و فرابورس پرتراکنش‌ترین نمادهای فرابورسی بودند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه