اخبار داغ

کابینه نصفه در کاراته

انتخابات کاراته| مجادله در انتخاب هیات رئیسه؛ نماینده هیات‌ها و نواب‌رئیس انتخاب نشدند

انتخابات کاراته| مجادله در انتخاب هیات رئیسه؛ نماینده هیات‌ها و نواب‌رئیس انتخاب نشدند
برخی از اعضای هیات رییسه که تایید صلاحیت آنها نیامده از پروسه انتخابات حذف شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتخابات فدراسیون کاراته در غیاب رقبا و با حضور رئیس برگزار و در پایان حسن طباطبایی برای ۴ سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

پس از  انتخاب رییس، پروسه انتخابات اعضای هیات رییسه برگزار شد تا کاراته کابیته جدید خود را بشناسد.

پولادگر در پایان انتخابات گفت: صمیمانه ریاست سیدحسن طباطبایی بر فدراسیون کاراته را تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم؛ چون سختی‌های زیادی پیش‌روست. کماکان گرفتار بحث اعلام صلاحیت‌ها هستیم، لذا برخی از افراد کابینه رئیس منتخب که هنوز جواب استعلام‌شان نیامده را فعلاً از لیست خارج می‌کنیم تا در مجمع فوق‌العاده بعدی انتخابات آن هم برگزار شود.

به پیشنهاد طباطبایی، مقرر شد تا هر ۲ نایب‌رئیس در مجمع بعدی انتخاب شوند. کارشناسان خبره و خزانه‌دار توسط وی به مجمع برای رای‌گیری معرفی شدند. پیشنهاد تعویق انتخاب نمایندگان هیات‌های استانی هم از سوی پولادگر رد شد.

جمشید زند، رئیس هیات استان مرکزی و کاندیدای تصدی کرسی نماینده هیات‌های استانی در هیات‌رئیسه فدراسیون کاراته ضمن ارائه بیانیه‌ای، از حضور در انتخابات کنار رفت. وی در این باره گفت: حال که شرایط تایید برخی کاندیداهای هیات‌رئیسه را شبهه‌ناک می‌بینم و می‌خواهم صدای ناموس‌مان باشم، انصراف می‌دهم و از همه می‌خواهم در رای دادن دقت کنند.

پولادگر پس از انصراف زند گفت: این که دوستان می‌نویسند صلاحیت کاندیدا در حال پیگیری، نمی‌شود انتخابات برگزار کنیم. من این را گفته‌ام و این چیزی است که در اختیار ما نیست.

فرهادیان نیز در ادامه گفت: شاهد اتفاقات مجمع قبلی بودید و امروز هم می‌توانستیم به‌خاطر جواب تحت پیگیری، انتخابات را تاریخ دیگری برگزار کنیم اما اعضای مجمع اصرار به برگزاری انتخابات داشتند. هیچ‌کدام از اعضای کاراته استعلام منفی نداشته‌اند و گفتند تحت پیگیری برای کسانی می‌آید که چند جا مسئولیت داشته‌اند.

در ادامه این مجمع بحث لفظی بین رئیس هیات استان تهران و مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها صورت گرفت که درخواست عطایی این بود که انتخابات هیات رئیسه به علت مبهم بودن نتیجه استعلام‌ها، برگزار نشود. بنا به گفته فرهادیان و پولادگر این امر در اختیار رئیس مجمع نبوده و تمام اعضا باید موافق عدم برگزاری انتخابات یا رای سفید انداختن به صندوق باشند.

سلیمی، رئیس هیات آذربایجان غربی و کاندیدای هیات رئیسه نیز در این مجمع با توجه به مشورت‌های رخ داده گفت: موافقم تا صلاحیت دیگر دوستان هم بیاید و رقابت قشنگ‌تر باشد. بنابراین این پست و مقام‌ها ارزشمند نیست و منتظر می‌مانیم تعیین تکلیف شود. بنابراین انصراف می‌دهم.

پس از انصراف‌ها، مقرر شد که انتخابات نماینده هیات‌های استانی و نواب‌رئیس هم در مجمع بعدی برگزار شود.

در نهایت محمدباقر آقامیری و مریم مشیری به‌عنوان کارشناسان خبره، عباس آقایی‌آزاد به‌عنوان نماینده باشگاه‌ها و محمدرضا خلوت هم به‌عنوان خزانه‌دار فدراسیون با کسب حداکثر آرا در جمع اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون کاراته قرار گرفتند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه