اخبار داغ

حادثه تلخ در محور کندوان

۲ مسافر نوروزی براثر سقوط سنگ در جاده چالوس جان باختند

۲ مسافر نوروزی براثر سقوط سنگ در جاده چالوس جان باختند
در یک حادثه تلخ، ۲ مسافر نوروزی براثر سقوط سنگ در محور کندوان در جاده چالوس جان باختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی صفایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس با اشاره به سقوط سنگ در جاده چالوس اظهار داشت: بر اثر سقوط سنگ از ارتفاع در شب گذشته ۲ نفر از مسافران نوروزی در محور کوهستانی کندوان جان باختند.

مهدی صفایی افزود: حوالی ساعت ۲۲ شب گذشته به علت سقوط سنگ در محدوده ولی آباد به روی خودروی پژو پارس متاسفانه سرنشینان این خودرو که یکی ۱۸ ساله و دیگری 3 ساله بودند، فوت کردند.

وی اظهار کرد: روز گذشته چندین مورد سقوط سنگ در نقاطی از این مسیر ارتباطی به ویژه ولی آباد و کف هزار چم داشتیم و ضمن آنکه ترافیک پرحجم و برف و باران سبب انسداد این مسیر شده بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس گفت: برابر آمارها روز گذشته حدود ۴۰ هزار خودرو در مسیر جنوب به شمال از طریق جاده کندوان وارد مازندران و شهرستان چالوس شدند.

صفایی افزود: به علت قرار گرفتن قطعه ۲ آزاد راه محدوده شهرستانک تا پل زنگوله و همچنین تردد خودروها از جاده قدیم کندوان متاسفانه این جاده به طور کامل قفل شد.

وی بیان داشت: برای تخلیه بار ترافیکی و جلوگیری از تهدید جانی ناشی از خطرات سقوط سنگ پی در پی شب گذشته حوالی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه این مسیر به روی مسافران از شمال به جنوب بسته شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: با حضور مسوولان کشوری به ویژه جانشین پلیس راه کشور و استان و همچنین راهداری بار ترافیکی در این مسیر تا حوالی ساعت 3 بامداد تخلیه شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه