اخبار داغ

تهیه‌کننده و کارگردان سریال آکتور در جشنواره فرانسوی + عکس 

تهیه‌کننده و کارگردان سریال آکتور در جشنواره فرانسوی + عکس 
«آکتور» جدیدترین اثر نیما جاویدی با بازی نوید محمدزاده و احمد مهرانفر به جشنواره سریزمانیا یکی از بزرگترین رویدادهای بین‌المللی سریال در جهان راه یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیما جاویدی و مجید مطلبی تهیه‌کننده و کارگردان سریال آکتور که به خاطر حضور در این سریال در بخش رقابتی جشنواره سریزمانیا در فرانسه حضور دارند شب گذشته با برخی خبرنگاران رسانه‌های حاضر در این جشنواره گفتگو کردند. 
اختتامیه این جشنواره معتبر اروپایی، امشب برگزار و نتایج داوری‌ها و اسامی برگزیدگان نهایی اعلام می‌شود. 

«آکتور» جدیدترین اثر نیما جاویدی با بازی نوید محمدزاده و احمد مهرانفر که همزمان در «فیلیمو» و «نماوا» پخش می‌شود به جشنواره «سریزمانیا» یکی از بزرگترین رویدادهای بین‌المللی «سریال» در جهان راه یافته است.
حدود ۴۰۰ سریال از کشورهای مختلف برای حضور در این جشنواره ثبت‌نام کردند که تنها ۸ سریال برای رقابت در بخش بین الملل پذیرفته شده است.
«آکتور» در کنار سریال‌هایی از کشورهای آمریکا، فرانسه، اسپانیا، ژاپن و... که محصولات شبکه‌های بزرگ اپل تی وی پلاس، آرته، هولو، پارامونت و پرایم ویدئو هستند به رقابت می‌پردازد.
این برای نخستین بار است که یک سریال ایرانی در یک جشنواره معتبر جهانی، پذیرفته و در بخش اصلی و رقابتی مورد داوری قرار می‌گیرد. 
«سریز مانیا» یکی از بزرگترین جشنواره‌های بین‌المللی «سریال» در جهان است که سالانه در شهر لیل فرانسه برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه