اخبار داغ

به همت شرکت سنگ آهن مرکزی ؛

شهرک پردیس تا ۶ ماه آینده به گاز شهری وصل می شود

شهرک پردیس تا ۶ ماه آینده به گاز شهری وصل می شود
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: با شروع به کار گازرسانی به شهرک پردیس امیدواریم در اوایل پاییز سال آینده گاز طبیعی دراختیار ساکنین این شهرک قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت صمت، مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی در خصوص وضعیت گاز شهرک پردیس گفت: شهرک پردیس بافق شامل ۱۲۸۰ قطعه زمین شامل تجاری و مسکونی است که در سال ۹۳ از طریق تعاونی مسکن شرکت به متقاضیان واجد شرایط واگذار که در این خصوص تعاونی مسکن زیرساخت‌های لازم برای یک شهرک را آماده و در ادامه قطعه بندی، آسفالت و جدول گذاری را صورت داد و در نهایت تحویل متقاضیان داد.

وی افزود: شهرک پردیس در ابتدای واگذاری به متقاضیان در حوزه زیرساخت از جمله آب، برق و گاز مشکلاتی داشت که با پیگیری‌هایی که توسط اعضای تعاونی مسکن صورت گرفت مشکل آب و برق آن رفع ولی مشکل گاز رفع نشد.

حمیدیان عنوان داشت: برای حل موضوع گاز با مدیرعامل شرکت گاز استان جلسه‌ای برگزار و یک تفاهم نامه‌ای صورت گرفت که در این تفاهم نامه شرکت سنگ آهن دو پست امداد گاز برای روستاهای کوشک و سبزدشت احداث و شرکت گاز استان هم گازرسانی به شهرک پردیس را انجام خواهد داد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن در پایان تصریح کرد: با شروع به کار گازرسانی به شهرک پردیس امیدواریم در اوایل پاییز سال آینده گاز طبیعی دراختیار ساکنین این شهرک قرار گیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه