اخبار داغ

مسئول رفاه زائر حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خبر داد؛

اسکان بیش از ۲۳ هزار زائر در حرم مطهر حضرت معصومه (س)

اسکان بیش از ۲۳ هزار زائر در حرم مطهر حضرت معصومه (س)
مسئول رفاه زائر حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا صبح روز هشتم فروردین‌ماه بیش از ۲۳ هزار زائر در حرم مطهر حضرت معصومه (س) اسکان داده شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا قربان‌رعیت با اشاره به خدمات ارائه شده در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در زائرسرای کوثر هر شب بیش از ۴۰۰ نفر خانم و آقا اسکان داده می‌شوند که در وعده سحری نیز با پک‌های آماده ساده از آنان پذیرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان پذیرش در زائر سرای کوثر ساعت ۲۱ هر شب است و اسکان زائران نیز از ساعت ۲۲ آغاز می‌شود، گفت: در شبستان نجمه خاتون(س) و بالکن شرقی شبستان امام خمینی(ره) نیز هر شب حدود ۱۵۰۰ خواهر و برادر اسکان داده می‌شوند.

مسئول رفاه زائر حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه ۳۰ خادم هر شب در امر اسکان زائران درحال خدمت‌رسانی هستند، اظهار کرد: از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا صبح روز هشتم فروردین‌ماه بیش از ۲۳ هزار زائر در حرم مطهر حضرت معصومه (س) اسکان داده شده‌اند.

وی ادامه داد: ستاد اسکان میراث فرهنگی و گردشگری و ستاد اسکان آموزش و پرورش با واحد رفاه زائر حرم مطهر همکاری مستمر دارند و مراجعین با راهنمایی این واحد به مکان‌های اسکان در سطح شهر راهنمایی و اسکان داده می‌شوند.

وی افزود: تامین اسکان در حسینیه‌ها و مساجد نیز با محوریت دفتر شورای هیئات مذهبی استان و همکاری واحد رفاه زائر حرم مطهر حضرت معصومه (س) درحال انجام است. کمک به در راه ماندگان در این واحد هم در شیفت صبح و هم در شیفت عصر به صورت مداوم در حال انجام است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه